Szkolenia dla początkujących przedsiębiorców
Założenie pierwszej działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z koniecznością posiadania wiedzy branżowej oraz zaplecza finansowego. Przedsiębiorca, który ma na celu maksymalne rozwijanie firmy i zwiększanie zarobków musi liczyć się także z koniecznością zdobywania nowej wiedzy z zakresu zarządzania.
Szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie są to wszelkie szkolenia, które rozwijają umiejętności personalne. Mogą to być szkolenia wzmacniające takie kompetencje jak autoprezentacja i sztuka przemówień czy umiejętności komunikacyjne.
Jeśli chodzi o szkolenia biznesowe Katowice, tak jak i inne duże miasta na terenie całej Polski, pozwalają na skorzystanie z jednej z dziesiątek ofert firm szkoleniowych.
Początkujący przedsiębiorcy powinni wybrać swoje pierwsze szkolenie przede wszystkim w oparciu o najsłabsze strony oraz najbardziej istotne w branży kompetencje.
Może to być kurs z negocjacji handlowych jeśli w niedalekiej przyszłości będziemy negocjować swoje pierwsze kontrakty z dostawcami lub kurs z zakresu umiejętności menedżerskich, jeśli musimy zatrudnić pracownika.
Szkolenia twarde
Szkolenia twarde dla młodych przedsiębiorców to przede wszystkim kursy z zakresu praktycznych umiejętności. Szczególne popularne są kursy z księgowości i podatków, które pozwalają na zorientowanie się w temacie, który przez najbliższe lata będzie wyjątkowo bliski.
Młodzi przedsiębiorcy chętnie zdobywają wiedzę także z zakresu zarządzania projektami oraz ze zdobywania umiejętności obsługi programów komputerowych, które znacznie mogą ułatwić funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Poza szkoleniami organizowanymi przez placówki edukacyjne i firmy szkoleniowe, przedsiębiorcy chętnie uczestniczą także w wykładach i konferencjach, na których zdobywają przede wszystkim wiedzę teoretyczną z zakresu nowatorskich metod i technik wykorzystywanych w danej dziedzinie czy tak zwanych nowinek branżowych.
To również okazja do spotkania się z innymi ludźmi, którzy rozwijają się w danej branży, oraz możliwość nawiązania bliższych kontaktów biznesowych.