Szkolenie z negocjacji – dla kogo?

Negocjacje są kluczem do biznesu – każdy, kto siedzi w biznesie nieco dłużej z pewnością nie raz się o tym przekonał. Mimo to, nie wszyscy potrafią prowadzić skuteczne negocjacje. Ich wynik rozpatrywać możemy na dwóch poziomach: merytorycznym i psychologicznym. Odpowiednie szkolenie z negocjacji dostarczy nam technik jak i narzędzi, które znacząco ułatwią nam osiągnięcie optymalnego celu na obu tych płaszczyznach. Nic więc dziwnego, że na szkolenie decyduje się coraz więcej osób.

     
    Negocjacje są kluczem do biznesu - każdy, kto siedzi w biznesie nieco dłużej z pewnością nie raz się o tym przekonał. Mimo to, nie wszyscy potrafią prowadzić skuteczne negocjacje. Ich wynik rozpatrywać możemy na dwóch poziomach: merytorycznym i psychologicznym.

    Odpowiednie szkolenie z negocjacji dostarczy nam technik jak i narzędzi, które znacząco ułatwią nam osiągnięcie optymalnego celu na obu tych płaszczyznach. Nic więc dziwnego, że na szkolenie decyduje się coraz więcej osób.

    Sukcesy negocjacyjne

    Sukces merytoryczny definiujemy poprzez cenę, marżę, termin płatności i inne, dodatkowe warunki. Osiągnięcie celu na tym poziomie związane jest z przygotowaniem do rozmów jak i ustępstw z drugiej strony. Sukces psychologiczny jest o wiele trudniejszy. Zdarza się, że nasz klient mimo dobrych warunków, jakie z nim wynegocjowaliśmy, ma poczucie, że znajduje się w niekorzystnej sytuacji.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenia z negocjacji - weź udział w negocjacyjnej grze i zdobądź praktyczne umiejętności z zakresu negocjacji. Zwiększ pewność siebie, poznaj zasady komunikacji w negocjacjach i skutecznie prowadź rozmowy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia z negocjacji.

    Mogą Cię również zainteresować: szkolenie techniki sprzedaży, szkolenia dla sprzedawców.

    Warto więc nauczyć się doprowadzać do takich wyników, które będą optymalne dla obu stron, skupiając się jednak na tym, aby klient odniósł wyraźną korzyść. Taki efekt uzyskamy dzięki szkoleniu z negocjacji, ucząc się tzw. ,,miękkiego podejścia”. Rozpoznanie stylu negocjacji klienta i stosowanie trików negocjacyjnych to klucz do zbudowania z klientem relacji.

    Cel szkolenia

    Dzięki szkoleniu poznamy metody i narzędzia, które odpowiednio przygotują nas do prowadzenia negocjacji. Poznamy ponadto praktyczne umiejętności, jakie przy negocjacjach musimy stosować. Zrozumiemy podstawy skutecznych negocjacji i podstawowe strategie, dzięki którym zawsze będziemy wychodzić na plus.

    Po szkoleniu będziemy potrafili prawidłowo prowadzić negocjacje i stosować przy kliencie skuteczną argumentację.
     
    Cały proces negocjacji nie będzie dla nas problemem - jego przygotowanie stanie się o wiele szybsze i łatwiejsze. Takie warsztaty pozwolą nam poszerzyć swoje umiejętności. Zobaczymy, jak wiele można osiągnąć układając wszystko w naszej głowie. Ćwiczenia w połączeniu z praktykami mają niezwykle dużą wartość - dzięki nim każda negocjacja będzie kończyć się dla nas sukcesem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.