Excel – TWORZENIE TABELI
Tabele w programie Excel umożliwiają analizę danych w szybki i łatwy sposób.

Excel – TWORZENIE TABELI
Tabele w programie Excel umożliwiają analizę danych w szybki i łatwy sposób.
Stworzenie tabeli jest bardzo proste, wystarczy wykonać następujące kroki:
- Kliknij dowolną komórkę z obszaru danych, które chcesz umieścić w tabeli.
- W zakładce Wstawianie kliknij Tabela. Zamiennie można użyć skrótu klawiszowego Ctrl + T. Excel automatycznie zaznaczy komórki z danymi, które mają zostać umieszczone w tabeli.
- Po zatwierdzeniu danych, tabela jest gotowa.
Mając gotową tabelę można korzystać z różnych jej funkcji, np. sortowania danych. Aby to zrobić trzeba kliknąć strzałkę przy nagłówku danej kolumny a wyświeli nam się okno w którym możemy wybrać rodzaj sortowania.
Dodawanie nowych wierszy i kolumn jest równie proste. Wystarczy zacząć pisać w komórce obok tabeli i zatwierdzić dane przechodząc do następnej komórki a Excel automatycznie doda nową kolumnę/wiersz.
Przykład użycia:


ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy. Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
Excel w praktyce - poziom średnio zaawansowany – najczęściej wykorzystywane funkcje
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…Tabele przestawne – analiza nieuporządkowanych danych
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy jak tworzyć i modyfikować tabele przestawne w programie Microsoft ExcelZapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















