Nasze spotkania integracyjne

Jako Gamma jesteśmy na rynku od 10 lat. Od samego początku integrowaliśmy zespół. W pierwszych latach trudno mówić o team buildingu. Było nas mało – w pierwszym roku 4 osoby – w tym dwóch właścicieli.

zdjęcie - (the_title())

Impreza firmowa

Spotkanie wigilijne odbyło się w restauracji, zamówiliśmy jakieś dania, trochę wypiliśmy i było po integracji. W każdym kolejnym roku liczba pracowników rosła – stawaliśmy się zespołem w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Zaczęliśmy eksperymentować z wyjazdami firmowymi. Pierwszą destynacją był Hotel Afrodyta. Plan dnia składał się na szkolenie z komunikacji dla wszystkich 12 osób i wieczornych aktywności na basenie.

Kolejny teambuilding odbywał się w Ossie – w czasach jej największej świetności. Poza nami bawiło się tam jeszcze kilka innych firm plus odbywała się jakaś konferencja na kilkaset osób. Ten hipermetrarz jednak nam nie przeszkadzał. Podzieliliśmy się na zespoły i każdy miał za zadaniem nagrać film na temat wartości firmowych. Nagrody były przyznawane za najlepszy film, scenariusz, aktora i aktorkę pierwszego i drugiego planu. Nagrania bawią nas do dziś.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Nie zaniechaj rozwoju swojego zespołu. Szkolenie team building pomoże Ci zintegrować i zmotywować pracowników. Zobacz też nasze szkolenia zarządzanie zespołem. Zapraszamy.

Kolejne lata

W kolejnych latach szukaliśmy rozwiązań jednodniowych – bez noclegów w hotelach. Był spływ kajakowy, gra miejska, symulacja łodzi podwodnej czy grill na dachu naszej siedziby. Nie byliśmy oryginalni w naszych wyborach – za każdym razem miało być inaczej. Jeśli poprzednia impreza odbywała się w siedzibie Gammy to kolejna na mieście. Jeśli wigilia Bożego Narodzenia była zaprawiana alkoholem to Wielkanoc świętowaliśmy przy śniadaniu. Kluczem stała się różnorodność.

Warsztat kulinarny

Największym hitem okazały się ubiegłoroczny warsztat kulinarny. Pracownicy do samego końca nie wiedzieli co się wydarzy. Żeńska część załogi usilnie dopytywała o dresscode – czy szpilki i spódnice czy trampki i jeansy ? Do końca zachowaliśmy tajemnicę uprzedzając, że strój będzie całkowicie dowolny.  Planowanego dnia na biurkach każdego z pracowników znajdował się fartuch z logiem Gammy. Już wtedy wszyscy wiedzieli, że będzie gotowanie. Szefem kuchni, który przyjął wyzwanie ogarnięcia 40 osobowej gromadki był Sebastian Olma. Tematem warsztatu kulinarnego były święta Bożego Narodzenia. Sebastian sprawnie podzielił nas na 5-6 osobowe zespoły i przydzielił zadania.

Mieliśmy przygotować od podstaw barszcz z uszkami, rybkę z jakimiś kosmicznymi dodatkami, deser i przystawkę.  Wszystko w ciągu 3 godzin. Wigilia dla 40 osób w 3 godziny? Udało się nawet przed czasem. Potem było najlepsze – kosztowaliśmy przygotowanych przez siebie dań chwaląc się wzajemnie. Nagotowaliśmy wszystkiego tyle, że jeszcze następnego dnia popijaliśmy barszczyk i pogryzaliśmy uszka. Już podczas gotowania poprawialiśmy smak kieliszkami wina odpowiednio dobranymi do potraw.

Po kolacji posiedzieliśmy jeszcze 3 godzinki przy wspólnym stole kończąc otwarte wina.

Wszyscy zgodnie ustalili, że to najlepsze spotkanie integracyjne na jakim byli.  A niektórzy byli przecież na wszystkich!

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

2007 rok obfituje w ważne wydarzenia. W kwietniu Komitet Wykonawczy UEFA ogłasza, że Polska z Ukrainą będą współorganizować piłkarskie Mistrzostwa Europy w 2012 roku. Lato przynosi koncerty legend – największe hity dla polskiej publiczności śpiewają członkowie The Rolling Stones oraz Red Hot Chili Peppers. Gorąco jest również na scenie politycznej – dochodzi do samorozwiązania Sejmu, a w październiku do przyspieszonych...
Istnieje wiele sposobów na integrację w firmie i wcale nie musi ona sprowadzać się do wspólnego spędzania czasu przy stole, podczas weekendowych wyjazdów do hotelu.
Firmowa integracja potrafi przybierać naprawdę różne oblicza. Nie musi być to już bynajmniej wypad do pubu czy hotelowe imprezowanie. Integracja zaczyna nabierać zupełnie innych, zróżnicowanych form, które nie dość, że odstresowują i dają rozrywkę, to na dodatek tworzą więzi, budują zaufanie i doskonalą umiejętności wspólnego działania.
Wyjazdy integracyjne dla firm coraz częściej przybierają urozmaicone formy, bardzo odległe od dobrze wszystkim znanych wyjazdów hotelowych. Obecnie tworzy się je w oparciu o team building, który ma za zadanie, na podstawie konkretnego scenariusza, wzmocnić więzy między pracownikami.
Integracja nie musi być wcale nudnym, służbowym obowiązkiem, który trzeba wykonać dla świętego spokoju. Może być wyzwaniem, świetną zabawą, a nawet prawdziwą przygodą, która porwie wszystkich uczestników.

strefy wiedzy

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.