Każde szkolenie, w którym uczestniczymy poszerza nasze kompetencje i dostarcza nowych umiejętności, które warto zawrzeć w swoim CV.
Są jednak takie, które są cenione przez rekrutrów wyżej niż inne. Pierwszym przykładem może być kurs pierwszej pomocy. Przy podobnych kompetencjach pracodawcy często wolą zatrudnić kogoś, kto w razie nagłego wypadku może ocalić komuś życie. Kolejnymi, mniej zaskakującymi przykładami mogą być szkolenia z negocjacji i trening umiejętności interpersonalnych.
Pracując w biurze czasem dochodzi do konfliktów, które mogą mieć wpływ na efektywność zespołu. To naturalne, że dział HR prowadzący rekrutację wybierze osoby mające doświadczenie w łagodzeniu i rozwiązywaniu konfliktów.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Współpracuje z nami ponad stu trenerów. W 2016 roku przeszkoliliśmy ponad sześć tysięcy klientów indywidualnych i ponad tysiąc klientów instytucjonalnych. Zostaliśmy firmą szkoleniową roku. Oferujemy szkolenia dla sprzedawców, szkolenia HR i szkolenia administracja. Zapoznaj się z naszymi szkoleniami.
Ważnym atutem dla kandydata może być także ukończenie szkolenia z zarządzania bazami danych i obsługi specjalistycznych programów komputerowych, gdyż oszczędzą one jego czas i pieniądze, ponieważ inaczej prawdopodobnie to właśnie pracodawca musiałby przeszkolić pracownika w tej dziedzinie.
W przypadku pracy, w której istotny jest kontakt z klientami każdy kurs związany z kompetencjami socjalnymi i komunikacją interpersonalną będzie ogromnym atutem. Warto jest, więc brać udział w najróżniejszych kursach i szkoleniach, ponieważ nigdy nie wiemy, które mogą okazać się ważne dla naszego przyszłego pracodawcy.