TY

zdjęcie - (the_title())

Większość decyzji o zakupie opiera się na zaufaniu i poczuciu pewnej więzi z osobą bądź produktem. Branding jest znacznie ważniejszy od marketingu i sprzedaży, dlatego nie powinniśmy tracić na nie czasu kosztem rozwoju marki. W życiu, tak jak w biznesie, branding jest bardziej efektywny, zrównoważony i ma silniejszą pozycję od marketingu.

Dlatego też posiadanie silnej, autentycznej marki osobistej to ważny czynnik, szczególnie w obecnym wirtualnym świecie. Staje się on coraz istotniejszy i stanowi klucz do sukcesu osobistego. Branding osobisty to strategia, która przyczyniła się do sukcesu najpotężniejszych ludzi na świecie, mowa tu między innymi o Oprah Winfrey, Michaelu Jordanie, Richardzie Bransonie, czy Billu Gatesie. Dlatego tak ważne jest, abyśmy sami stali się naszą własną marką i zostali CEO naszego życia.

Każdy z nas ma w sobie branding osobisty, ale wiele osób nie jest tego świadomych, przez co nie zarządzają nim w sposób strategiczny, efektywny i  konsekwentny. Powinniśmy przejąć kontrolę nad naszą marką i jej przekazem i zacząć wpływać na to, jak inni nas postrzegają. Hubert Rampersad, za pomocą swojego podręcznika, przedstawia nam przełomową i zaawansowaną formułę oraz plan jej tworzenia, wdrożenia w życie oraz pielęgnowania. Dzięki temu wykreujemy autentyczną, wyróżniającą się na tle innych, spójną i przejrzystą markę osobistą.

Książka została podzielona na dwie części: „Autentyczny branding osobisty”, w której autor przedstawia jego model, uczy, jak wyznaczać i formułować swoje osobiste ambicje, tworzyć swoją osobistą markę, rozwijać ją oraz wprowadzić jedność z samym sobą; „Autentyczny branding firmowy” zawiera rozdziały o bardzo podobnej strukturze, jednak autor skupia się tu na ambicjach firmy i pomaga uzyskać jedność z marką firmową.

Podręcznik oferuje nowy sposób na zdefiniowanie, sformułowanie i zastosowanie zrównoważonej, silnej, autentycznej i spójnej tożsamości naszej firmy. To systematyczna analiza wielu czynników, prowadząca do zwiększenia samoświadomości, szczęścia,  zapewniająca sukces w marketingu. Opiera się na nowych modelach, wskazówkach i narzędziach, sprawdzonych przez autora w praktyce.

Dzięki nabytej wiedzy krok po kroku odkrywamy nasze wartości, nadzieje, marzenia i aspiracje.
To przewodnik pokazujący jak budować naszą markę osobistą i przede wszystkim, jak w przekonujący sposób zaprezentować tę markę światu. Jeśli stanie się on częścią naszego życia codziennego, łatwiej będzie nam integrować się z otaczającym światem i zaczniemy odnosić więcej sukcesów.

Dzięki pozytywnemu podejściu pomożemy też naszej firmie w jej dalszym rozwoju. Warto jednak pamiętać, aby nasza marka przede wszystkim odzwierciedlała nasz prawdziwy charakter i cele życiowe. Dzięki autentycznej postawie zaczniemy przyciągać odpowiednich ludzi i zwiększymy szanse na wykorzystanie naszych możliwości do maksimum.

Hubert Rampersad ma talent do analizy ważnych kwestii i przelewania tego na papier. Czterostopniowy model przedstawiony w jego książce sugeruje, jak przekształcić nasze pomysły związane z rozwojem osobowości w coś bardzo konkretnego i praktycznego.

Modele umysłowe i  przyporządkowane im pytania badawcze pomogą nam określić, w jakim miejscu znajdujemy się dzisiaj, dzięki czemu łatwiej będzie nam dotrzeć do miejsca, w którym chcemy się znajdować w przyszłości. Ta lektura umożliwi nam wdrażanie wykreowanych pomysłów w życie.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
„17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.