TY

18 grudnia 2017
zdjęcie - TY

Większość decyzji o zakupie opiera się na zaufaniu i poczuciu pewnej więzi z osobą bądź produktem. Branding jest znacznie ważniejszy od marketingu i sprzedaży, dlatego nie powinniśmy tracić na nie czasu kosztem rozwoju marki. W życiu, tak jak w biznesie, branding jest bardziej efektywny, zrównoważony i ma silniejszą pozycję od marketingu.

Dlatego też posiadanie silnej, autentycznej marki osobistej to ważny czynnik, szczególnie w obecnym wirtualnym świecie. Staje się on coraz istotniejszy i stanowi klucz do sukcesu osobistego. Branding osobisty to strategia, która przyczyniła się do sukcesu najpotężniejszych ludzi na świecie, mowa tu między innymi o Oprah Winfrey, Michaelu Jordanie, Richardzie Bransonie, czy Billu Gatesie. Dlatego tak ważne jest, abyśmy sami stali się naszą własną marką i zostali CEO naszego życia.

Każdy z nas ma w sobie branding osobisty, ale wiele osób nie jest tego świadomych, przez co nie zarządzają nim w sposób strategiczny, efektywny i  konsekwentny. Powinniśmy przejąć kontrolę nad naszą marką i jej przekazem i zacząć wpływać na to, jak inni nas postrzegają. Hubert Rampersad, za pomocą swojego podręcznika, przedstawia nam przełomową i zaawansowaną formułę oraz plan jej tworzenia, wdrożenia w życie oraz pielęgnowania. Dzięki temu wykreujemy autentyczną, wyróżniającą się na tle innych, spójną i przejrzystą markę osobistą.

Książka została podzielona na dwie części: „Autentyczny branding osobisty”, w której autor przedstawia jego model, uczy, jak wyznaczać i formułować swoje osobiste ambicje, tworzyć swoją osobistą markę, rozwijać ją oraz wprowadzić jedność z samym sobą; „Autentyczny branding firmowy” zawiera rozdziały o bardzo podobnej strukturze, jednak autor skupia się tu na ambicjach firmy i pomaga uzyskać jedność z marką firmową.

Podręcznik oferuje nowy sposób na zdefiniowanie, sformułowanie i zastosowanie zrównoważonej, silnej, autentycznej i spójnej tożsamości naszej firmy. To systematyczna analiza wielu czynników, prowadząca do zwiększenia samoświadomości, szczęścia,  zapewniająca sukces w marketingu. Opiera się na nowych modelach, wskazówkach i narzędziach, sprawdzonych przez autora w praktyce.

Dzięki nabytej wiedzy krok po kroku odkrywamy nasze wartości, nadzieje, marzenia i aspiracje.
To przewodnik pokazujący jak budować naszą markę osobistą i przede wszystkim, jak w przekonujący sposób zaprezentować tę markę światu. Jeśli stanie się on częścią naszego życia codziennego, łatwiej będzie nam integrować się z otaczającym światem i zaczniemy odnosić więcej sukcesów.

Dzięki pozytywnemu podejściu pomożemy też naszej firmie w jej dalszym rozwoju. Warto jednak pamiętać, aby nasza marka przede wszystkim odzwierciedlała nasz prawdziwy charakter i cele życiowe. Dzięki autentycznej postawie zaczniemy przyciągać odpowiednich ludzi i zwiększymy szanse na wykorzystanie naszych możliwości do maksimum.

Hubert Rampersad ma talent do analizy ważnych kwestii i przelewania tego na papier. Czterostopniowy model przedstawiony w jego książce sugeruje, jak przekształcić nasze pomysły związane z rozwojem osobowości w coś bardzo konkretnego i praktycznego.

Modele umysłowe i  przyporządkowane im pytania badawcze pomogą nam określić, w jakim miejscu znajdujemy się dzisiaj, dzięki czemu łatwiej będzie nam dotrzeć do miejsca, w którym chcemy się znajdować w przyszłości. Ta lektura umożliwi nam wdrażanie wykreowanych pomysłów w życie.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

9 marca 2018
Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
9 marca 2018
Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
2 marca 2018
Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
2 marca 2018
Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
26 lutego 2018
„17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.