Zafascynuj ich!

zdjęcie - (the_title())

Co wyzwala fascynację i jak firmy oraz ludzie te wyzwalacze wykorzystują w swoich pomysłach?  Co sprawia, że niektóre osoby przyciągają twoją uwagę, a inne nie? Dlaczego zapamiętujesz niektóre marki, a o reszcie zapominasz? W jaki sposób w obecnych czasach przywódcy, przyjaciele, czy członkowie rodziny przekonują cię do zmiany zachowania?

Fascynacja: najsilniejsza metoda wpływania na podejmowanie decyzji. Jest znacznie bardziej przekonująca niż marketing, reklama i wszystkie inne metody komunikacji. A wszystko opiera się na siedmiu uniwersalnych wyzwalaczach: pożądaniu, tajemniczości, niepokoju, prestiżu, władzy, występności i zaufaniu.

Fascynacja odgrywa rolę w każdym sposobie podejmowania decyzji, poczynając od wyboru marek, a kończąc na piosenkach, które zapamiętujemy; od wyboru partnera życiowego, po pracowników, których zatrudniamy. I przez aktywowanie odpowiednich wyzwalaczy, możemy sprawić, że wszystko stanie się fascynujące.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Rozwiń swoje umiejętności menadżerskie.  Akademia menadżera przeprowadzi Cię przez wszystkie zagadnienia związane z przygotowaniem się do efektywnego zarządzania. Polecamy również: test talentu Gallupa, szkolenia dla kierowników.



Aby odkryć i wyjaśnić nieodparty wpływ fascynacji, Sally Hogshead zagłębia się w techniki marketingu, studia behawioralne i społeczne, precedensy historyczne, neurobiologię i antropologię ewolucyjną, a także przeprowadza obszerne wywiady i badania na tysiącach ludzi, aby poznać od podszewki wszystkie wzorce wpływające na to dlaczego i w jaki sposób pewne rzeczy przyciągają naszą uwagę bardziej od innych.

Hogshead wyjaśnia między innymi jak sportowcy olimpijscy podlegają podobnym obsesjom co fetyszyści oraz dlaczego słynny program „Just Say No” wpłynął na nadużywanie narkotyków wśród młodzieży, aktywując ten sam syndrom „zakazanego owocu” co katalog Victoria’s Secret.

Mamy siedem potencjalnych wyzwalaczy fascynacji i każdy z nich prowadzi do innego stylu komunikacji i relacji. Im trafniej zidentyfikujesz swoje wyzwalacze zgodne z twoją osobowością i w bardziej inteligentny sposób nad nimi popracujesz, tym bardziej wpływowy stanie się twój przekaz.

Książka została podzielona na trzy części: „Fascynuj albo giń – fascynujesz albo giniesz” – dyskusja o tym, czym jest fascynacja i dlaczego jest tak ważna, „Siedem wyzwalaczy fascynacji – poznaj swój nowy arsenał: pożądanie, tajemniczość, niepokój, prestiż, władzę, występność i zaufanie” – omówienie każdego z nich, „Plan Ataku Fascynacji – w jaki sposób uczynić Twoje komunikaty bardziej fascynującymi” – wyjaśnia, jak wykorzystywać zdobytą wiedzę, aby świadomie i w strategiczny sposób wpływać na większą fascynację różnymi rzeczami.

Najnowsza wersja książki stanowi  przewodnik, który odkrywa przed nami najskuteczniejsze metody przyciągania uwagi i wpływania na zachowanie oraz pokazuje, jak sprawić, aby klienci nie mogli się oprzeć firmom, naszym produktom, czy pomysłom.

Czasem świadomie, a czasem w zupełnej nieświadomości każdy z nas używał wyżej wymienionych wyzwalaczy w swoim życiu. Pytanie jednak brzmi: czy używamy tych odpowiednich, czy wykorzystujemy je w prawidłowy sposób, aby osiągnąć pożądane rezultaty? Przeczytaj książkę „Zafascynuj ich”, a się dowiesz.  

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
„17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.