Buzz Marketing
Termin związany z Viral marketing – jest to interakcja konsumentów i użytkowników produktu lub usługi, która wzmacnia lub zmienia oryginalny przekaz marketingowy.

Termin związany z Viral marketing – jest to interakcja konsumentów i użytkowników produktu lub usługi, która wzmacnia lub zmienia oryginalny przekaz marketingowy. Ta emocja, energia, ekscytacja lub oczekiwanie na produkt lub usługę mogą być pozytywne lub negatywne.
Buzz marketing może być generowany przez celowe działania marketingowe właściciela marki lub może być wynikiem niezależnego wydarzenia.
Buzz marketing pierwotnie tyczył się komunikacji ustnej, ale w dobie Web 2.0 media społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, są obecnie dominującymi kanałami komunikacyjnymi dla marketingu.
Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















