CRM (Customer relationship management)
System do zarządzania relacjami z klientami (CRM) to technologia zarządzania wszystkimi relacjami między twoją firmą a klientem oraz interakcjami z klientami i potencjalnymi klientami.

System do zarządzania relacjami z klientami (CRM) to technologia zarządzania wszystkimi relacjami między twoją firmą a klientem oraz interakcjami z klientami i potencjalnymi klientami.
Cel jest prosty: poprawić relacje biznesowe. System CRM pomaga firmom pozostać w kontakcie z klientami, usprawniać procesy i poprawiać rentowność.
Action learning w odpowiedzi na wyzwania działów personalnych
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i…Design Thinking w praktyce
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















