CTA (Call to Action)
Call to action czyli „Wezwanie do działania” to termin marketingowy, który odnosi się do następnego kroku, który marketer chce, aby jego odbiorcy lub czytelnicy podjęli.

Call to action czyli „Wezwanie do działania” to termin marketingowy, który odnosi się do następnego kroku, który marketer chce, aby jego odbiorcy lub czytelnicy podjęli.
CTA może mieć bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. Może na przykład poinstruować czytelnika, aby kliknął przycisk kupna lub przenieść odbiorców w inne miejsce, aby stali się konsumentem towarów lub usług tej firmy.
CTA może zasugerować czytelnikowi subskrypcję biuletynu zawierającego na przykład aktualizacje produktów. Aby CTA był skuteczny, powinien być oczywisty i powinien natychmiast następować po komunikacie marketingowym.
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















