Call to action czyli „Wezwanie do działania” to termin marketingowy, który odnosi się do następnego kroku, który marketer chce, aby jego odbiorcy lub czytelnicy podjęli.
CTA może mieć bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. Może na przykład poinstruować czytelnika, aby kliknął przycisk kupna lub przenieść odbiorców w inne miejsce, aby stali się konsumentem towarów lub usług tej firmy.
CTA może zasugerować czytelnikowi subskrypcję biuletynu zawierającego na przykład aktualizacje produktów. Aby CTA był skuteczny, powinien być oczywisty i powinien natychmiast następować po komunikacie marketingowym.
Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:
- Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
- Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
- Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
- Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
- Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.