Follow-up
Jest to monitorowanie pracy, zapytania, sprzedaży itd. w celu uzyskania opinii na temat harmonogramu, wymagań i efektywności firmy oraz pracowników pracujących przy poszczególnych projektach.

Jest to monitorowanie pracy, zapytania, sprzedaży itd. w celu uzyskania opinii na temat harmonogramu, wymagań i efektywności firmy oraz pracowników pracujących przy poszczególnych projektach.
Follow-up jest najczęściej prowadzony w działach sprzedaży i polega na ponownym kontakcie z potencjalnym klientem celem zbudowania relacji i sprawdzenia oczekiwań, reakcji klienta.
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















