HR Assistant
HR Business Partner jest to specjalista HR, którzy ściśle współpracuje z wyższymi rangą liderami organizacji w celu opracowania strategii HR ściśle wspierającej ogólne cele organizacji.

HR Assistant jest to junior’skie stanowisko w HR, obejmujące wysoki stopień pracy administracyjnej i codziennej odpowiedzialności za prośby pracowników.
Często inicjuje proces onboarding’owy nowych pracowników oraz proces wyjścia dla osób opuszczających organizację.
Może również wdrażać nowe benefit’y pracownicze, takie jak siłownia i inicjatywy w zakresie opieki zdrowotnej oraz poprawy zdrowia. Często osoba ta będzie również odpowiedzialna za informowanie wszystkich pracowników o aktualnych zmianach w polityce firmy.
Budowanie pozycji i autorytetu HR Business Partnera
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową – uczestnicy…Action learning w odpowiedzi na wyzwania działów personalnych
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















