HR Business Partner

HR Business Partner jest to specjalista HR, którzy ściśle współpracuje z wyższymi rangą liderami organizacji w celu opracowania strategii HR ściśle wspierającej ogólne cele organizacji.

17 czerwca 2019
zdjęcie - HR Business Partner

HR Business Partner jest to specjalista HR, którzy ściśle współpracuje z wyższymi rangą liderami organizacji w celu opracowania strategii HR ściśle wspierającej ogólne cele organizacji.

Proces dostosowania nazywany jest HR business partnering’iem i może wymagać HR Business Partner’a zasiadającego w radzie dyrektorów lub ściśle współpracującego z zarządem.

Pomysł HR Business Partner’a został spopularyzowany przez naukowca i konsultanta Davida Ulricha, który postrzega HR Business Partner’a jako część udanej nowoczesnej roli HR. Są to często najbardziej zaawansowani specjaliści  HR w dziale, z doświadczeniem w kontakcie z liderami wyższego szczebla.

HR Business Partner powinien posiadać:

  • Wiarę we własną zdolność do zmiany biznesu
  • Wiarę w wartość funkcji HR
  • Pewność siebie w wyrażaniu własnego punktu widzenia
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i współpracownikami HR
  • Skupienie się na dostarczaniu wyników biznesowych poprzez  jak najlepsze wykorzystanie funkcji HR
  • Działanie jako wzór do naśladowania dla reszty zespołu.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY


Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.

Wielu badaczy i liderów biznesu ma poczucie, że obecny sposób zarządzania firmą osiągnął granicę swoich możliwości. Niezliczone wyniki badań jasno pokazują, że firmy częściej są miejscem znoju i strachu niż pasji i prawdziwego zaangażowania. W firmach zarówno ci na górze, jak i ci na dole hierarchii organizacyjnej są rozczarowani. Zwykli pracownicy ogarnięci są poczuciem swojej bezsilności, a menedżerowie są przemęczeni konfliktami. Wszyscy oni tęsknią do miejsca pracy, w którym panuje duch prawdziwej współpracy, honorowane są indywidualne aspiracje i pielęgnowane osobiste
talenty.

Obecna pandemia koronawirusa wymusza pracę zdalną milionów pracowników na całym świecie. Zarządzanie zespołem zdalnym to nie lada sprawdzian dla menadżera. Z jakimi wyzwaniami musi się zmierzyć i jakich rozwiązań powinien użyć? Wysoka i trwała efektywność pracowników i zespołu spotyka wiele wyzwań, z którymi menedżer będzie się mierzył. Oto 10 wyzwań menedżerskich w pracy zdalnej.

Zarządzanie zespołem zdalnym jest dla menadżera prawdziwym stress testem. Przyjdzie mu przeprowadzić wiele trudnych rozmów i rozwiązać wiele trudnych zawodowych sytuacji. W jaki sposób powinien to robić?

Szanowni Państwo!
W tej części przedstawiamy kolejne modele sprzedaży, w tym rewolucyjny The Challenger Sale. Model ten został opracowany na podstawie szeroko zakrojonego badania, w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70 tysięcy wizyt handlowych przeprowadzonych przez prawie 7 tysięcy handlowców w  95 branżach w różnych krajach . Model ten jest określany jako czwarta rewolucja w sprzedaży.

Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.