Marketing masowy

Marketing masowy (mass marketing) jest strategią ukierunkowaną na przyciągnięcie jak największej części odbiorców.

28 czerwca 2019
zdjęcie - Marketing masowy

Marketing masowy (mass marketing) jest strategią ukierunkowaną na przyciągnięcie jak największej części odbiorców. Jego celem jest zajęcie się największą liczbą potencjalnych klientów, przy jednoczesnym ignorowaniu tych niszowych.

Strategia związana z tego typu marketingiem koncentruje się na większej ilości sprzedaży po niższych cenach, aby uzyskać maksymalną ekspozycję produktu.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Podobnie jak TOŻSAMOŚĆ OSOBISTA jest wyróżnikiem jednostki, tak tożsamość organizacji, wizerunek i kultura organizacyjna to zbiór cech wyróżniających daną organizację, czyli odróżniającą ją od innych.
Pecha Kucha to rodzaj prezentacji multimedialnej, składającej się z 20 slajdów po 20 sekund. Ogólna forma jest zarazem czasem przez jaki trwa prezentacja i jest to 6 minut i 40 sekund. Jej nazwa pochodzi z języka japońskiego od określenia dźwięków mowy, pecha kucha oznacza pogawędkę. Ten sposób prezentacji stworzyli w 2003 roku Astrid Klein i Mark Dytham, architekci pracujący w Tokyo. Metoda ta powstała na potrzeby zaprezentowania dużej ilości prezentacji w firmie, w dość rozsądnej ilości czasu.

Codzienność zawodowa generuje wiele wyzwań. Dzięki nim nasza praca jest ciekawa, kreatywna i kształtuje rozwój, nie tylko zawodowy, ale i osobisty. Aby podpisać się pod powyższymi stwierdzeniami, wyzwania powinny być zrównoważone z chęcią ich stałego podejmowania. Co zatem może spowodować, że będziemy otwarci na to co nowe, niewiadome lub trudne i dotychczas nierozwiązane?

Czym jest wellbeing i jak wykorzystać go do zarządzania organizacją? Jak właściwie dbać o dobrostan pracownika tak, aby połączyć zaspokojenie jego potrzeb i potrzeb organizacji? Jak dzięki well-beingowi stać się organizacją tętniącą dobrą i pozytywną energią, która zamienia tę energię na wartość dla wszystkich jej członków?

Oddajemy w Państwa ręce raport, który pokazuje obecną sytuację pracowników w Polsce w kontekście poczucia szczęścia, równowagi życiowej i poczucia dobrostanu w każdym z jego wymiarów.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.