Model cecha-zaleta-korzyść
Model prezentacji produktu używany przez handlowców, bazujący na wykorzystaniu języka korzyści.

Model prezentacji produktu używany przez handlowców, bazujący na wykorzystaniu języka korzyści.
Polega on na przedstawieniu danej cechy produktu czy usługi, opowiedzeniu o zaletach tej cechy oraz o korzyściach wynikających z danej zalety. Przykładowo: sukienka jest bawełniana (cecha), przez co jest lekka i przewiewna (zaleta), dzięki czemu idealnie sprawdzi się na upalne dni (korzyść).
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















