Multitasking

Multitasking (wielozadaniowość) odnosi się do zdolności człowieka lub maszyny do wykonywania więcej niż jednego zadania jednocześnie.

4 lipca 2019
zdjęcie - Multitasking

Multitasking (wielozadaniowość) odnosi się do zdolności człowieka lub maszyny do wykonywania więcej niż jednego zadania jednocześnie. Termin multitask pojawił się w 1965 roku w odniesieniu do systemu komputerowego, który umożliwiał wykonywanie kilku procesów w tym samym czasie.

Multitasking w pracy rozumie się nie jako wykonywanie kilku czynności jednocześnie, lecz jako wywiązywanie się ze zróżnicowanych obowiązków i umiejętność podzielności uwagi.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

W ostatnich dekadach ulega zmianie struktura zatrudnienia w biznesie. Proces ten zachodzi w całej Europie, w tym także w Polsce. Obserwuje się wzrost zatrudnienia kobiet, osób należących do mniejszości narodowych, a także osób starszych. Stale dołącza do grup pracowniczych nowe młode pokolenie. Nie wszystkie firmy są w jednakowym stopniu otwarte i gotowe na przyjmowanie tak zróżnicowanych pracowników.

Najlepsze doświadczenia uczestników szkoleń wynikają zarówno z treści szkolenia,  jak i ze sposobu dostarczenia tej treści. Forma szkolenia, która wprawia uczestników w radosny nastrój, sprawia, że uczestnicy chętniej i szybciej się uczą. Z tego powodu moc zabawy jest coraz bardziej ceniona w świecie edukacji biznesowej.

Obsługa klienta to wsparcie oferowane klientom - zarówno przed, jak i po zakupie i skorzystaniu z produktów lub usług - które sprawia, że ich doświadczenie z twoją firmą jest łatwe i przyjemne. Oferowanie bardzo dobrej obsługi klienta jest ważne, jeśli chcesz zatrzymać klientów na dłużej i rozwijać swoją firmę.

Test Clifton StrengthsFinder został stworzony pod kierownictwem psychologa edukacyjnego Donalda Cliftona, który chciał wyłonić umiejętności najlepsze z najlepszych i wykorzystać je w późniejszym etapie do osiągania pozytywnych wyników w życiu prywatnym i zawodowym.

Zakłada, że u Klienta występuje więcej niż jedna osoba mająca wpływ na decyzje biznesowe. W sprzedaży tradycyjnej decydentem jest najczęściej ta osoba, z którą umawiamy się na spotkanie.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.