Polityka HR
Polityka HR – Najczęściej odnosi się do odgórnych ustaleń, które określają stanowisko firmy w pewnych kwestiach np.: takich jak korzystanie z Internetu czy styl ubierania, ale mogą również oznaczać postawę reprezentowaną ustnie przez pracowników.

Polityka HR – Najczęściej odnosi się do odgórnych ustaleń, które określają stanowisko firmy w pewnych kwestiach np.: takich jak korzystanie z Internetu czy styl ubierania, ale mogą również oznaczać postawę reprezentowaną ustnie przez pracowników.
Zasady są kluczowe dla skutecznego funkcjonowania działu HR, ponieważ pomagają określić relacje między pracodawcą a pracownikiem.
Design Thinking w praktyce
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb…Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?
AC/DC to trafna metoda oceny kandydatów do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału pracowników. Wiele organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















