Program lojalnościowy
Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.

Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.
Mogą one być również wykorzystywane wewnętrznie w przedsiębiorstwie do identyfikacji pracowników, którzy uczestniczą lub aktywnie uczestniczą w różnych zajęciach pozalekcyjnych.
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















