Program lojalnościowy

Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.

24 czerwca 2019
zdjęcie - Program lojalnościowy

Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.

Mogą one być również wykorzystywane wewnętrznie w przedsiębiorstwie do identyfikacji pracowników, którzy uczestniczą lub aktywnie uczestniczą w różnych zajęciach pozalekcyjnych.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.
Inne pojęcia związane z: Program lojalnościowy
B2C, E-commerce, Branding, Outsourcing, B2B, B2C, CTA (Call to Action),

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Czy w dobie pandemii, dystansu społecznego i powszechnego noszenia maseczek na twarzy wigilia firmowa 2020 jest w ogóle możliwa do zrealizowania? Tak, dzięki projektowi firmy Gamma, który pozwala "tradycyjną" wigilię firmową zorganizować w formie online, a równocześnie integrować zespół.

Psycholog Carl Rogers wyróżnił pięć podstawowych kategorii wypowiedzi. Znakomicie opisują one zalety i słabości komunikacji pomiędzy menadżerem a pracownikiem.

Czy firmy powinny przede wszystkim skoncentrować się na mocnych stronach swoich pracowników, czy pomagać im poprawić ich słabe strony? To pytanie jest dziś szczególnie ważne, biorąc pod uwagę niskie zaangażowanie w pracę i wysokie oczekiwania pracowników dotyczące tego, co powinna łączyć w sobie świetna posada.

Co motywuje pracownika do działania? Oczywiście, przede wszystkim pensja. Jednak Amerykanin Daniel H. Pink twierdzi, że to już nie wystarcza. System motywacyjny oparty wyłącznie na zasadzie nagrody i kary, nazywany przez Pinka motywacją 2.0 musi być wzmocniony motywacją 3.0 – motywacją wewnętrzną. Jak ją odnaleźć?

Obecnie setki firm używają Holacracy®, nowego systemu ładu organizacyjnego, który przekazuje uprawnienia decyzyjne samoorganizującym się zespołom. Podczas gdy Zappos zdominowało główne media, firmy w wielu branżach również stosują to nowoczesne podejście.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.