Retencja
Wysiłek włożony przez firmę w celu utrzymania środowiska pracy oraz utrzymania obecnych pracowników w firmie.

Wysiłek włożony przez firmę w celu utrzymania środowiska pracy oraz utrzymania obecnych pracowników w firmie.
Wiele zasad dotyczących zatrzymywania pracowników w organizacji ma na celu zaspokojenie różnych potrzeb pracowników aby zwiększyć ich satysfakcję z pracy. Przekłada się to na znaczną redukcję kosztów związanych z zatrudnianiem i szkoleniem nowych pracowników.
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne…Rozmowy oceniające i podsumowujące
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















