Rutyna
Według Słownika Języka Polskiego PWN, rutyna to postępowanie/wykonywanie jakichś czynności według utartych schematów oraz biegłość w czymś nabyta przez długą praktykę.

Według Słownika Języka Polskiego PWN, rutyna to postępowanie/wykonywanie jakichś czynności według utartych schematów oraz biegłość w czymś nabyta przez długą praktykę.
Rutyna w pracy, poprzez wykonywanie zadań automatycznie, może przyczynić się do powstawania większej liczby wypadków i pomyłek oraz zmniejszyć jakość i motywację do pracy.
Z pozytywnych aspektów pracy rutynowej wymienić można konsekwentną realizację działań, eliminację zbędnych decyzji i przewidywalność pracy.
Zarządzanie energią
Etos pracy w XXI wieku można sprowadzić do hasła „rób jeszcze więcej i jeszcze szybciej”. Pośpiech nie jest zaś dobrym doradcą, ponieważ wymusza szkodliwy tryb…Innowacyjność i kreatywność
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















