Brand Manager

Brand Manager (inaczej nazywany kierownikiem ds. marki) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki.

23 maja 2019
zdjęcie - Brand Manager

Brand Manager - opis stanowiska pracy.

Brand Manager (inaczej nazywany kierownikiem ds. marki) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych danej marki.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy kreowanie wizerunku marki oraz kontrola i realizacja strategii rozwoju produktu. Brand Manager zajmuje się także wprowadzaniem nowych produktów na rynek, monitoringiem budżetu; analizą rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji oraz bieżącą współpracą z agencjami reklamowymi i badawczymi.

Brand Manager - wymagania dla stanowiska.

Od osoby na stanowisku Brand Managera oczekuje się:

  • Minimum kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dział marketingu, agencja reklamowa)
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych, zarówno jeśli chodzi o prezentacje, negocjacje, jak i prowadzenie spotkań i warsztatów
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektami
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Prawa jazdy kat. B (mile widziane)


Brand Manager - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy kreowanie wizerunku marki oraz kontrola i realizacja strategii rozwoju produktu. Brand Manager zajmuje się także wprowadzaniem nowych produktów na rynek, monitoringiem budżetu; analizą rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji oraz bieżącą współpracą z agencjami reklamowymi i badawczymi.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Handlowcy sprzedają ciągle te same produkty tym samym Klientom. Nie wychodzą poza utarty przez lata schemat. Uważają, że dany Klient nie zainteresuje się nowszym, lepszym modelem, ani nie dokupi dodatkowych opcji

Przedstawiciele handlowi spędzają godziny na spotkaniach z zaprzyjaźnionymi, stałymi Klientami nie generując w ten sposób odpowiednich wyników sprzedażowych i nie poświęcając wystarczającej ilości czasu Klientom mniej lubianym.

Wybitnych pracowników opłaca się traktować niestandardowo – można na przykład awansować ich szybciej, niż wynika to z planu rozwoju kariery.

Zdalne formaty rozwojowe do tej pory funkcjonowały raczej na obrzeżach polityki rozwojowej organizacji.

Raport Deloitte podsumowujący 2015 rok potwierdza, że najistotniejszym wyzwaniem dla liderów przedsiębiorstw okazało się budowanie kultury organizacyjnej i zaangażowania. Zdaniem autorów raportu to właśnie te dwie, kluczowe wartości stanowią receptę na coraz powszechniejsze trudności w przyciąganiu i utrzymywaniu pracowników o wysokim potencjale. Organizacje, które umiejętnie wykorzystają ten fakt, mają szansę wygrania boju o talenty i pozostawienia w tyle swoich konkurentów.   
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.