Dyrektor handlowy

Dyrektor Handlowy to osoba odpowiedzialna za politykę handlową firmy.

23 maja 2019
zdjęcie - Dyrektor handlowy

Dyrektor handlowy - opis stanowiska pracy.

Dyrektor Handlowy to osoba odpowiedzialna za politykę handlową firmy. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: zarządzanie działem handlowym oraz opracowywanie strategii i planów sprzedaży w celu maksymalizacji zysków.


Do obowiązków Dyrektora Handlowego należy:

  • Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
  • Zarządzanie zespołem handlowców: planowanie, motywowanie, wyznaczanie celów i monitorowanie bieżących wyników
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
  • Badanie otoczenia konkurencyjnego i monitoring działań na rynku
  • Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych, udział w spotkaniach handlowych
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy.

Dyrektor handlowy - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinna spełniać osoba ubiegająca się o stanowisko Dyrektora Handlowego to:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Umiejętność podejmowania decyzji i kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność samodzielnego planowania
  • Zdolności negocjacyjne i umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B.


Dyrektor handlowy - Obowiązki na stanowisku pracy.


Do obowiązków Dyrektora Handlowego należy:

  • Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
  • Zarządzanie zespołem handlowców: planowanie, motywowanie, wyznaczanie celów i monitorowanie bieżących wyników
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • Nawiązywanie i aktywne podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
  • Badanie otoczenia konkurencyjnego i monitoring działań na rynku
  • Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych, udział w spotkaniach handlowych
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Słowo wizerunek oznacza wyobrażenie, obraz, podobiznę czy portret. Często mylony jest z określeniem tożsamości firmy, która sama w sobie, oznacza sposób w jaki ta chce być postrzegana przez odbiorców i siebie samą.
Postawa menedżerska – postrzeganie swojej roli jako kierownika względem pracowników, zespołu i firmy. Tu praca szkoleniowa powinna odbywać się na poziomie postaw. Rola menedżera w budowaniu zaangażowania pracowników kluczowa. 
Raport Deloitte podsumowujący 2015 rok potwierdza, że najistotniejszym wyzwaniem dla liderów przedsiębiorstw okazało się budowanie kultury organizacyjnej i zaangażowania. Zdaniem autorów raportu to właśnie te dwie, kluczowe wartości stanowią receptę na coraz powszechniejsze trudności w przyciąganiu i utrzymywaniu pracowników o wysokim potencjale. Organizacje, które umiejętnie wykorzystają ten fakt, mają szansę wygrania boju o talenty i pozostawienia w tyle swoich konkurentów.   

Aby odciągnąć nas od przeciążenia podczas procesu uczeniu się i dostosować do trendów w przetwarzaniu informacji, wkroczyliśmy w erę microlearning. Dla dzisiejszych bardzo zabieganych osób nauka musi być krótka, zwięzła i dostępna w dowolnym momencie, miejscu i z dowolnego urządzenia preferowanego przez uczącego się. Te zmieniające się potrzeby dały początek nowemu trendowi uczenia się metodą małych kroków.

Najskuteczniej uczymy się wyciągając lekcje z doświadczeń, inspirując się od innych, słuchając oraz zadając pytania.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.