Dyrektor operacyjny

Dyrektor operacyjny jest odpowiedzialny za realizację strategii firmy w powierzonym mu oddziale oraz za maksymalizację zysków generowanych przez dany oddział.

23 maja 2019
zdjęcie - Dyrektor operacyjny

Dyrektor operacyjny - opis stanowiska pracy.

Dyrektor operacyjny jest odpowiedzialny za realizację strategii firmy w powierzonym mu oddziale oraz za maksymalizację zysków generowanych przez dany oddział. Osoba na tym stanowisku współpracuje z podległymi działami dba o ciągłe usprawnianie wewnętrznych mechanizmów organizacji pracy oraz uczestniczy w procesie planowania i wdrażania nowych produktów.

Do obowiązków Dyrektora Operacyjnego należy nadzór nad realizacją planów sprzedaży i terminową realizacją zamówień; planowanie i podejmowanie działań w celu pełnej realizacji planów produkcyjnych; bieżące raportowanie do zarządu spółki oraz nadzór nad płynnością pracy spółki.

Dyrektor operacyjny - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinna spełniać osoba starająca się o stanowisko Dyrektora Operacyjnego:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy z zespołem produkcyjnym na stanowisku kierowniczym
  • Praktyczna znajomość metod zarządzania produkcją
  • Wiedza z zakresu optymalizacji procesów i kosztów oraz finansów przedsiębiorstwa
  • Umiejętność planowania pracy własnej i innych
  • Znajomość jęz. angielskiego.


Dyrektor operacyjny - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Dyrektora Operacyjnego należy nadzór nad realizacją planów sprzedaży i terminową realizacją zamówień; planowanie i podejmowanie działań w celu pełnej realizacji planów produkcyjnych; bieżące raportowanie do zarządu spółki oraz nadzór nad płynnością pracy spółki.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Na podstawie badań przeprowadzonych wśród pracowników IBM w latach 1967 – 1973 w 70 krajach, prof. Geert Hofstede wyodrębnił 50 państw do analizy międzykulturowej. Analiza ta zaowocowała uzyskaniem, w początkowym etapie, 4 wymiarów (różnice międzykulturowe), tj: Power Distance, Individualism, Masculinity i Uncertainity Avoidance. W kolejnym etapie prowadzenia badań, do zespołu dołączyły kolejne osoby, co doprowadziło do wyodrębnienia i dodania kolejnych 2 wymiarów tj: Long Term Orientation i Indulgence. Wszystkie 6 wymiarów tworzą razem model 6D.

Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.

Jim Clifton, CEO Instytutu Gallupa, twierdzi, że aby zdobyć klientów i mieć większy udział w rynku, firma musi najpierw zdobyć serca i umysły pracowników.

PRINCE2 to najszerzej przyjęta na świecie metoda zarządzania projektami, wykorzystywana przez ludzi i organizacje z różnych branż i sektorów. To elastyczna metoda, która prowadzi przez podstawowe elementy potrzebne do zarządzania udanymi projektami, niezależnie od ich typu i skali. Oparta na siedmiu zasadach, motywach i procesach, metoda PRINCE2 może być dostosowana nawet do specyficznych wymagań.

Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model, który ma na celu wysłanie większości poprzednich do przeszłości.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.