OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

NOWELIZACJA 2015

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRAKTYCE – nowelizacja ustawy i nowe regulacje dotyczące monitoringu, praktyczne warsztaty mające na celu wskazanie zasad związanych z legalnym przetwarzaniem danych osobowych.

IDEA SZKOLENIA

Warsztaty mają na celu wskazanie zasad związanych z legalnym przetwarzaniem danych osobowych

z uwzględnieniem różnych obszarów działalności administratorów danych (od spraw kadrowych po transfer danych do państwa trzeciego), ze szczególnym uwzględnieniem aspektu prawidłowego zabezpieczenia przetwarzanych danych. Prowadzący skupią się na praktycznych zagadnieniach z jakimi zetknęli się podczas swojej wieloletniej praktyki jako konsultanci prawni lub Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji. Istotnym elementem będzie także omówienie zmian jakie ma przynieść nowelizacja planowana na dzień
01 stycznia 2015 r.

Zdobyte podczas szkolenia informacje przydadzą się w prawidłowym budowaniu zasad zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych w działalności gospodarczej, a także przygotowaniu dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych. Szkolenie, jakkolwiek wysoce specjalistyczne, jest kierowane nie tylko do osób pełniących funkcje ABI, ale przede wszystkim do każdego, kto w związku
z wykonywaniem obowiązków służbowych ma dostęp do danych osobowych, oraz osób, które chcą uzyskać informacje w jaki sposób mogą chronić swoją prywatność.

Grupa docelowa:

Do udziału w Warsztatach zapraszamy każdego, kto w związku w wykonywaniem obowiązków służbowych ma styczność z danymi osobowymi a w szczególności do:

  • Administratorów bezpieczeństwa informacji,
  • Pełnomocników ochrony informacji
  • Osób kierujących projektami związanymi z przetwarzaniem danych,
  • Działów Prawnych, Marketingu, CRM, Obsługi Klienta, IT


W programie m.in.:

  • zmiany w prawie krajowym i europejskim,
  • prawa i obowiązki Administratora danych,
  • bezpieczeństwo danych,
  • praktyka kontrolna GIODO
  • przetwarzanie danych kadrowych,
  • dane osobowe w działaniach marketingowych,
  • odpowiedzialność prawna w przypadku naruszenia przepisów

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie:

    • przepisy krajowe i europejskie
    • zakres stosowania i podstawowe definicje,
    • podstawy przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem danych wrażliwych
    • zasady ochrony danych osobowych
    • gdzie szukać informacji o ochronie danych osobowych

    2. Administrator Danych - prawa i obowiązki:

    • obowiązek informacyjny - jaka powinna być treść obowiązku informacyjnego i w jakiej formie powinien być dopełniony przez administratora danych? (case study)
    • prawo do kontroli Administratora danych wyrażone w art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych
    • powierzenie przetwarzania - jak prawidłowo skonstruować umowę i dlaczego należy ją stosować ? (case study)
    • odpowiedzialność Administratora Danych przy zawarciu umowy powierzenia
    • kiedy Administrator Danych może udostępnić dane osobowe (z uwzględnieniem użytkowników internetu)

    3. Przetwarzanie danych kadrowych:

    • kandydaci do pracy - podstawy przetwarzania, obowiązek informacyjny
    • pracownicy – zakres uprawnień pracodawcy do dysponowania danymi pracownika
    • przechowywanie danych osobowych kandydatów do pracy, pracowników i byłych pracowników.
    • dozwolony zakres przetwarzania, testy kompetencyjne
    • obowiązek informacyjny wobec pracownika i jego rodziny, monitoring pracownika (case study)
    • udostępnianie danych kadrowych – kiedy rzeczywiście ma miejsce i jak legalnie to zrobić?
    • kserokopie dokumentów a ochrona danych osobowych.
    • kontrole w obszarze HR – Inspekcja pracy, GIODO, kontrahenci,


    4. Obowiązek rejestracji/aktualizacji baz danych:

    • Czym jest zbiór danych i jak go wyodrębnić?
    • jakie zbiory danych podlegają rejestracji?
    • jak wypełnić wniosek rejestracyjny (gdzie kryją się pułapki)
    • konsekwencje niezarejestrowania zbioru danych

    Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) – praktyka kontrolna:

    • kompetencje i zadania GIODO,
    • jak przygotować się do kontroli GIODO? (case study)
    • z praktyki Kancelarii jako pełnomocnika


    5. Struktura ochrony danych osobowych – jak ją prawidłowo budować?

    • Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) – uprawnienia i odpowiedzialność
    • rola ABI - jak efektywnie wypełniać obowiązki, na co zwrócić szczególną uwagę?
    • problemy w pełnieniu funkcji ABI (case study)
    • co przyniesie nowelizacja?


    6. Zasady przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego:

    • podstawy przekazywania danych osobowych za granice
    • standardowe klauzule umowne
    • wiążące reguły korporacyjne (BCR)
    • zgoda GIODO – jak skonstruować wniosek (case study)


    7. Konsultacje

    25 listopada 9.30-16.00

    1. Dane osobowe w działaniach marketingowych:

    • podstawa przetwarzania, rola obowiązku informacyjnego, jakie zbiory podlegają rejestracji (case study)
    • jak legalnie pozyskać dane z sieci
    • sklepy internetowe, facebook i inne portale, formularze internetowe a ochrona danych
    • dane osobowe a usługa elektroniczna i ochrona baz danych
    • konkursy, loterie, programy lojalnościowe
    • prawa i obowiązki administratora w kontekście przekształceń własnościowych (case study)


    2. Bezpieczeństwo danych:

    • fizyczne środki ochrony danych osobowych – z doświadczenia Kancelarii
    • jak powinny być zabezpieczone systemy informatyczne
    • polityka bezpieczeństwa, instrukcja zarządzania i inne wymagane przez przepisy dokumenty – omówienie wzorcowej dokumentacji
    • dobre praktyki w zakresie ochrony informacji
    • zagrożenia związane z bezpieczeństwem danych, oraz najczęściej popełniane błędy w zabezpieczeniu przetwarzania danych (case study)


    3. Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) – praktyka kontrolna:

    • kompetencje GIODO
    • jak przygotować się do kontroli GIODO
    • z praktyki Kancelarii jako pełnomocnika


    4. Odpowiedzialność prawna w wypadku naruszenia przepisów ustawy:

    • odpowiedzialność administracyjna
    • odpowiedzialność cywilna
    • odpowiedzialność dyscyplinarna
    • odpowiedzialność karna


    5. Zmiany w prawie krajowym i europejskim (omówienie projektowanych zmian):

    • projekt nowelizacja ustawy i rozporządzenia wykonawczego,
    • projekt rozporządzenia UE zastępującego Dyrektywę
    • projekty regulacji dotyczących monitoringu wizyjnego
    • planowane zmiany w odniesieniu do rejestracji zbiorów danych
    • zadania i uprawnienia ABI w projekcie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia wykonawczego
    • nowe rygorystyczne obowiązki administratora danych
    • dane osobowe w internecie pod szczególną ochroną
    • zmiany w marketingu i rozszerzony obowiązek informacyjny,
    • przekazanie danych do kraju trzeciego według nowych zasad
    • nowe obowiązki administratora danych
    • odpowiedzialność za naruszenia. Kiedy administratorowi grozić będzie kara 100 000 000 Euro?


    6. O czym trzeba wiedzieć:

    • wybrane orzeczenia
    • wywiady i stanowiska GIODO, przedstawicieli doktryny
    • z naszej praktyki
    • przykłady naruszeń


    7. Konsultacje

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    Opinie o szkoleniach

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Baryła-Rychert

    Project Manager
    tel. +48 (22) 266 08 47
    fax: (22) 266 08 51

    j.baryla@projektgamma.pl
    Justyna Baryła-Rychert

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.baryla@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH NOWELIZACJA 2015

    Termin szkolenia: 26 październik 2015 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby:
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia - prawo

    zobacz najbliższe szkolenia.
    PRAWIDŁOWY OPERAT SZACUNKOWY
    2019-01-17
    17 styczeń 2019 -
    2019-01-18
    18 styczeń 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Weryfikacja zawartości operatu szacunkowego. Przedstawienie możliwych podejść, metod i technik wyceny wraz z obszernym komentarzem praktycznym. Omówienie orzecznictwa, najczęściej popełnianych błędów dot. operatu szacunkowego. Zapraszamy na szkolenie Wycenia nieruchomości - prawidłowy operat szacunkowy.
    Ustawa o gospodarce nieruchomościami
    2019-01-17
    17 styczeń 2019 -
    2019-01-18
    18 styczeń 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami w praktyce , Krajowy Rejestr Budowlany, wywłaszczenie, taksacja nieruchomości, scalanie i podział, nabycie i sprzedaż nieruchomości, służebności. Zapraszamy na szkolenie prawne aspekty gospodarowania i obrotu nieruchomościami.
    Prawo, praktyka i organizacja
    2019-01-23
    23 styczeń 2019
    2019-01-23
    Warszawa
    Warszawa
    Zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu, ewidencja, sprzeciwy, kolizje przy wprowadzaniu organizacji ruchu, komisyjne wprowadzenie, tworzenie protokołów, niezgodności, korekty. Odpowiedzialność przy wprowadzaniu organizacji ruchu, wypadki drogowe, umieszczanie znaków, sygnałów drogowych, Regulacje kodeksu wykroczeń i karnego, postępowanie sądowe. Zasady wprowadzania kontroli, sporządzanie protokołów, likwidacja nieprawidłowości po kontroli, usuwanie nieprawidłowości.
    PO REWOLUCYJNYCH ZMIANACH PRAWA – 1 STYCZNIA 2019 R.
    2019-01-24
    24 styczeń 2019
    2019-01-24
    Warszawa
    Warszawa
    Pracodawcy posiadający w swoim zakładzie organizacje związkowe są zobowiązani do wykonywania wielu obowiązków wynikających z ustaw i orzecznictwa sądowego. Jednocześnie powinni mieć oni świadomość, iż przysługują im również konkretne uprawnienia względem organizacji i działaczy związkowych.
    Nowelizacja wchodząca w życie z dnia 1.01.2019r.
    2019-02-11
    11 luty 2019
    2019-02-11
    Warszawa
    Warszawa
    W dniu 1 stycznia 2019 r. weszły w życie przepisy ustaw o kosztach komorniczych i o komornikach sądowych, a także pakiet rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw. Nowa ustawa o kosztach komorniczych, porządkuje postępowanie komorników sądowych w odniesieniu do opłat i wydatków związanych z prowadzeniem egzekucji. Nowe przepisy tworzą nowe stawki opłat komorniczych, określają zasady pokrywania zaliczek na wydatki egzekucyjne i opłat za poszukiwanie majątku. Ustawa o komornikach sądowych zmienia charakter prawny opłat uznając je za dochód Skarbu Państwa.
    2019-02-13
    13 luty 2019
    2019-02-13
    Warszawa
    Warszawa
    Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
    Szkolenie warsztatowe wraz z elementami prawa dot. nieruchomości
    2019-02-18
    18 luty 2019
    2019-02-18
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie warsztatowe wraz z elementami prawa dot. nieruchomości - praca na dokumencie. Zapraszamy na szkolenie jak czytać odpisy z ksiąg wieczystych.
    Eksploatacja urządzeń sieciowych w aspekcie prawnym
    2019-02-18
    18 luty 2019 -
    2019-02-19
    19 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany sędzia sądu apelacyjnego w Szczecinie znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
    PRZEGLĄD ORZECZNICTWA SN I STANOWISK MPIPS DOTYCZĄCYCH KADR I PŁAC
    2019-02-19
    19 luty 2019 -
    2019-02-20
    20 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    W prawie pracy od kilku lat trwają nieustające zmiany i jak na razie ich koniec się nie zapowiada, gdyż na 2019 r. zaplanowano rewolucyjne zmiany dotyczące zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej, ale to z pewnością nie jedyny obszar w którym doczekamy się zmian.
    2019-02-21
    21 luty 2019 -
    2019-02-22
    22 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Systematyzacja norm prawnych, dane ujawniane w ewidencji gruntów i budynków, transakcje na nieruchomościach, umowy najmu i dzierżawy, formy władania nieruchomościami i zakres upoważnień. Zapraszamy na szkolenie badanie stanu prawnego nieruchomości.
    OBOWIĄZKI PRACODAWCY
    2019-02-22
    22 luty 2019
    2019-02-22
    Warszawa
    Warszawa
    Przeciwdziałanie dyskryminacji, mobbingowi i molestowaniu w miejscu pracy to nie tylko element dobrych praktyk zarządzania, ale obowiązek każdego pracodawcy wynikający z Kodeksu Pracy. Wykazanie wysokiej wrażliwości pracodawcy na te kwestie oraz podjęcie określonych działań zapobiegawczych może mieć finalnie duży wpływ na wysokość odszkodowania lub zadośćuczynienia zasądzonego od pracodawcy na rzecz poszkodowanego pracownika.
    Stała i czasowa organizacja ruchu. Prawo teoria i praktyka
    2019-02-27
    27 luty 2019
    2019-02-27
    Warszawa
    Warszawa
    Postępowanie w sprawie zmiany organizacji ruchu, projekty organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem, ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu. Spotkanie bazuje na praktycznych przykładach. Zapraszamy na szkolenie Procedury zmiany organizacji ruchu .Stała i czasowa organizacja ruchu. Prawo teoria i praktyka.
    Z uwzględnieniem Nowelizacji Egzekucji obowiązującej od 1 stycznia 2019r. oraz regulacji Prawa Energetycznego.
    2019-03- 4
    4 marzec 2019 -
    2019-03- 5
    5 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu dotyczącym najnowszych zmian prawa egzekucyjnego obowiązującego od 1 stycznia 2019r. oraz regulacji prawa energetycznego.
    2019-03-14
    14 marzec 2019
    2019-03-14
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie zajęcie pasa ruchu drogowego i tymczasowa organizacja ruchu prowadzona jest przez uznanego eksperta łączącego doświadczenie zawodowe z wykładowym. Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki rekomendacje do zastosowania w swojej praktyce zawodowej.
    NOWE WYZWANIE W 2019 R.
    2019-03-22
    22 marzec 2019
    2019-03-22
    Warszawa
    Warszawa
    Już od 1 stycznia 2019r. mogą zacząć obowiązywać przepisy Ustawy o pracowniczych programach kapitałowych, co dla niektórych pracodawców oznacza odprowadzenie pierwszych składek do PPK już w drugiej połowie 2019 roku. Dla innych podmiotów obowiązek ten może być odsunięty w czasie, mimo to jest on nieunikniony. PPK zapewne staną się popularnym świadczeniem oferowanym przez większość pracodawców.
    Praktyczne aspekty prawne przygotowania oraz nadzoru nad realizacją procesu inwestycji budowlanych
    2019-03-25
    25 marzec 2019 -
    2019-03-26
    26 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Praktyczne aspekty prawne przygotowania oraz nadzoru nad realizacją procesu inwestycji budowlanych. Zapraszamy na szkolenie Organizacja i prowadzenie robot budowlanych.
    Aspekty prawne i praktyczne
    2019-04-18
    18 kwiecień 2019
    2019-04-18
    Warszawa
    Warszawa
    Celem naszego szkolenia jest omówienie problematyki podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami w przypadku obowiązywanie i braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Szkolenie ma również na celu utrwalenie wiedzy w zakresie dokonywania prawnych i geodezyjnych podziałów nieruchomości, omówienie procedur administracyjnych, jak również zasad poprawnego podziału nieruchomości, i sporządzanej dokumentacji.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.