Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Szkolenia - prawo onlineotwartezamkniete

Przetwarzanie danych w działalności marketingowej. Konsekwencje naruszania przepisów. Na co i w jakich sytuacjach należy zbierać i archiwizować zgody? Zapraszamy na szkolenie Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Naruszenie zasad ochrony danych osobowych grozi postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez GIODO. Jest jednak większe ryzyko – niezadowolenie klientów i negatywny wpływ na reputację naszej marki, jeżeli okaże się, że dane są źle zabezpieczone lub wykorzystane nieuczciwie. Na szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć podobnych problemów. Poznasz prawne aspekty dobrego zarządzania danymi osobowymi przetwarzanymi w celach marketingowych.

Na szkoleniu dowiesz się jak prawo ochrony danych osobowych wpływa na działania marketingowe oraz poznasz istotne z punktu widzenia specjalisty od marketingu przepisy prawa i dobre praktyki. Wytyczne przekazywane w ramach tego jednodniowego warsztatu są oparte o aktualny stan prawny oraz uwzględniają najnowsze technologie i trendy marketingowe.

Szkolenie jest prowadzone zrozumiałym językiem, przez ludzi, którzy na co dzień doradzają w tym zakresie przy dużych projektach marketingowych.

Na warsztaty zapraszamy:

  • Osoby odpowiedzialne za strategię marketingu bezpośredniego i jej wdrożenie, zarówno B2B jak i B2C
  • Inne osoby odpowiedzialne za zbieranie i zarządzanie zbiorami danych konsumentów w celach marketingowych
  • Osoby odpowiedzialne za ochronę danych (ABI, działy prawne) w firmach, które prowadzą bezpośrednie działania marketingowe
  • Aby w pełni rozumieć zastosowanie przekazanej wiedzy w praktyce zalecamy, aby uczestnicy szkolenia mieli przynajmniej sześć miesięcy doświadczenia w pracy w branży marketingowej.

 

Naruszenie zasad ochrony danych osobowych grozi postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez GIODO. Jest jednak większe ryzyko – niezadowolenie klientów i negatywny wpływ na reputację naszej marki, jeżeli okaże się, że dane są źle zabezpieczone lub wykorzystane nieuczciwie. Na szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć podobnych problemów. Poznasz prawne aspekty dobrego zarządzania danymi osobowymi przetwarzanymi w celach marketingowych.

Na szkoleniu dowiesz się jak prawo ochrony danych osobowych wpływa na działania marketingowe oraz poznasz istotne z punktu widzenia specjalisty od marketingu przepisy prawa i dobre praktyki. Wytyczne przekazywane w ramach tego jednodniowego warsztatu są oparte o aktualny stan prawny oraz uwzględniają najnowsze technologie i trendy marketingowe.

Szkolenie jest prowadzone zrozumiałym językiem, przez ludzi, którzy na co dzień doradzają w tym zakresie przy dużych projektach marketingowych.

Na warsztaty zapraszamy:

  • Osoby odpowiedzialne za strategię marketingu bezpośredniego i jej wdrożenie, zarówno B2B jak i B2C
  • Inne osoby odpowiedzialne za zbieranie i zarządzanie zbiorami danych konsumentów w celach marketingowych
  • Osoby odpowiedzialne za ochronę danych (ABI, działy prawne) w firmach, które prowadzą bezpośrednie działania marketingowe
  • Aby w pełni rozumieć zastosowanie przekazanej wiedzy w praktyce zalecamy, aby uczestnicy szkolenia mieli przynajmniej sześć miesięcy doświadczenia w pracy w branży marketingowej.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Część I. Podstawowe pojęcia i definicje

  • Krótkie omówienie istotnych aktów prawnych (uodo, uśude, PT)
  • Nadchodzące zmiany w prawie na poziomie europejskim
  • Czym grozi naruszenie przepisów (+rola GIODO)
  • Podstawowa wiedza – dane osobowe, przetwarzanie danych, przesłanki, ADO, powierzenie, udostępnienie, cel przetwarzania, retencja danych)

Część II. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej

  • Relacja „klient – agencja marketingowa”
  • Kiedy można przetwarzać dane w celach marketingowych (zgoda, prawnie usprawiedliwiony cel, obowiązek informacyjny)
  • Budowanie baz marketingowych
    • Budowa legalnej bazy
    • warsztaty (case-study, tworzenie klauzul zgód)
    • Co zrobić z bazą, dla której nie mamy zgód marketingowych
    • Zewnętrzne bazy danych
    • bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe)
    • Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane
  • Marketing własny a marketing podmiotów trzecich
  • Marketing skierowany do przedsiębiorców
  • Profilowanie i behavioral targeting w marketingu
  • Marketing a dane wrażliwe i wizerunek
  • Prawa klienta
    • Jak obsłużyć sprzeciw lub skargę klienta
    • usunięcie a „miękkie usunięcie”

Część I. Podstawowe pojęcia i definicje

  • Krótkie omówienie istotnych aktów prawnych (uodo, uśude, PT)
  • Nadchodzące zmiany w prawie na poziomie europejskim
  • Czym grozi naruszenie przepisów (+rola GIODO)
  • Podstawowa wiedza – dane osobowe, przetwarzanie danych, przesłanki, ADO, powierzenie, udostępnienie, cel przetwarzania, retencja danych)

Część II. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej

  • Relacja „klient – agencja marketingowa”
  • Kiedy można przetwarzać dane w celach marketingowych (zgoda, prawnie usprawiedliwiony cel, obowiązek informacyjny)
  • Budowanie baz marketingowych
    • Budowa legalnej bazy
    • warsztaty (case-study, tworzenie klauzul zgód)
    • Co zrobić z bazą, dla której nie mamy zgód marketingowych
    • Zewnętrzne bazy danych
    • bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe)
    • Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane
  • Marketing własny a marketing podmiotów trzecich
  • Marketing skierowany do przedsiębiorców
  • Profilowanie i behavioral targeting w marketingu
  • Marketing a dane wrażliwe i wizerunek
  • Prawa klienta
    • Jak obsłużyć sprzeciw lub skargę klienta
    • usunięcie a „miękkie usunięcie”

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • RODO
  • Ustawa o ochronie danych osobowych
  • Ochrona danych osobowych
  • Ochrona danych osobowych ustawa

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483
fax: 22 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483
fax: 22 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483
fax: 22 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - prawo

Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.

2024-04-17
17 kwietnia 2024
2024-04-17
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Zapraszamy na szkolenie, które stanowi podsumowanie ostatnich zmian z uwzględnieniem nowych rozporządzeń i stanowisk urzędowych w tym zakresie. Dodatkowo podczas szkolenia zostaną poruszone kwestie z planowanym wdrożeniem dyrektywy o sygnalistach.

2024-05-21
21 maja 2024
2024-05-21
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.

2024-06-21
21 czerwca 2024
2024-06-21
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.