Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych

Szkolenia - prawo

Przetwarzanie danych w działalności marketingowej. Konsekwencje naruszania przepisów. Na co i w jakich sytuacjach należy zbierać i archiwizować zgody? Zapraszamy na szkolenie Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Naruszenie zasad ochrony danych osobowych grozi postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez GIODO. Jest jednak większe ryzyko – niezadowolenie klientów i negatywny wpływ na reputację naszej marki, jeżeli okaże się, że dane są źle zabezpieczone lub wykorzystane nieuczciwie. Na szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć podobnych problemów. Poznasz prawne aspekty dobrego zarządzania danymi osobowymi przetwarzanymi w celach marketingowych.

Na szkoleniu dowiesz się jak prawo ochrony danych osobowych wpływa na działania marketingowe oraz poznasz istotne z punktu widzenia specjalisty od marketingu przepisy prawa i dobre praktyki. Wytyczne przekazywane w ramach tego jednodniowego warsztatu są oparte o aktualny stan prawny oraz uwzględniają najnowsze technologie i trendy marketingowe.

Szkolenie jest prowadzone zrozumiałym językiem, przez ludzi, którzy na co dzień doradzają w tym zakresie przy dużych projektach marketingowych.

Na warsztaty zapraszamy:

  • Osoby odpowiedzialne za strategię marketingu bezpośredniego i jej wdrożenie, zarówno B2B jak i B2C
  • Inne osoby odpowiedzialne za zbieranie i zarządzanie zbiorami danych konsumentów w celach marketingowych
  • Osoby odpowiedzialne za ochronę danych (ABI, działy prawne) w firmach, które prowadzą bezpośrednie działania marketingowe
  • Aby w pełni rozumieć zastosowanie przekazanej wiedzy w praktyce zalecamy, aby uczestnicy szkolenia mieli przynajmniej sześć miesięcy doświadczenia w pracy w branży marketingowej.

 

Naruszenie zasad ochrony danych osobowych grozi postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez GIODO. Jest jednak większe ryzyko – niezadowolenie klientów i negatywny wpływ na reputację naszej marki, jeżeli okaże się, że dane są źle zabezpieczone lub wykorzystane nieuczciwie. Na szkoleniu dowiesz się, jak uniknąć podobnych problemów. Poznasz prawne aspekty dobrego zarządzania danymi osobowymi przetwarzanymi w celach marketingowych.

Na szkoleniu dowiesz się jak prawo ochrony danych osobowych wpływa na działania marketingowe oraz poznasz istotne z punktu widzenia specjalisty od marketingu przepisy prawa i dobre praktyki. Wytyczne przekazywane w ramach tego jednodniowego warsztatu są oparte o aktualny stan prawny oraz uwzględniają najnowsze technologie i trendy marketingowe.

Szkolenie jest prowadzone zrozumiałym językiem, przez ludzi, którzy na co dzień doradzają w tym zakresie przy dużych projektach marketingowych.

Na warsztaty zapraszamy:

  • Osoby odpowiedzialne za strategię marketingu bezpośredniego i jej wdrożenie, zarówno B2B jak i B2C
  • Inne osoby odpowiedzialne za zbieranie i zarządzanie zbiorami danych konsumentów w celach marketingowych
  • Osoby odpowiedzialne za ochronę danych (ABI, działy prawne) w firmach, które prowadzą bezpośrednie działania marketingowe
  • Aby w pełni rozumieć zastosowanie przekazanej wiedzy w praktyce zalecamy, aby uczestnicy szkolenia mieli przynajmniej sześć miesięcy doświadczenia w pracy w branży marketingowej.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Część I. Podstawowe pojęcia i definicje

  • Krótkie omówienie istotnych aktów prawnych (uodo, uśude, PT)
  • Nadchodzące zmiany w prawie na poziomie europejskim
  • Czym grozi naruszenie przepisów (+rola GIODO)
  • Podstawowa wiedza – dane osobowe, przetwarzanie danych, przesłanki, ADO, powierzenie, udostępnienie, cel przetwarzania, retencja danych)


Część II. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej

  • Relacja „klient – agencja marketingowa”
  • Kiedy można przetwarzać dane w celach marketingowych (zgoda, prawnie usprawiedliwiony cel, obowiązek informacyjny)
  • Budowanie baz marketingowych
    • Budowa legalnej bazy
    • warsztaty (case-study, tworzenie klauzul zgód)
    • Co zrobić z bazą, dla której nie mamy zgód marketingowych
    • Zewnętrzne bazy danych
    • bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe)
    • Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane
  • Marketing własny a marketing podmiotów trzecich
  • Marketing skierowany do przedsiębiorców
  • Profilowanie i behavioral targeting w marketingu
  • Marketing a dane wrażliwe i wizerunek
  • Prawa klienta
    • Jak obsłużyć sprzeciw lub skargę klienta
    • usunięcie a „miękkie usunięcie”

Część I. Podstawowe pojęcia i definicje

  • Krótkie omówienie istotnych aktów prawnych (uodo, uśude, PT)
  • Nadchodzące zmiany w prawie na poziomie europejskim
  • Czym grozi naruszenie przepisów (+rola GIODO)
  • Podstawowa wiedza – dane osobowe, przetwarzanie danych, przesłanki, ADO, powierzenie, udostępnienie, cel przetwarzania, retencja danych)


Część II. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej

  • Relacja „klient – agencja marketingowa”
  • Kiedy można przetwarzać dane w celach marketingowych (zgoda, prawnie usprawiedliwiony cel, obowiązek informacyjny)
  • Budowanie baz marketingowych
    • Budowa legalnej bazy
    • warsztaty (case-study, tworzenie klauzul zgód)
    • Co zrobić z bazą, dla której nie mamy zgód marketingowych
    • Zewnętrzne bazy danych
    • bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe)
    • Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane
  • Marketing własny a marketing podmiotów trzecich
  • Marketing skierowany do przedsiębiorców
  • Profilowanie i behavioral targeting w marketingu
  • Marketing a dane wrażliwe i wizerunek
  • Prawa klienta
    • Jak obsłużyć sprzeciw lub skargę klienta
    • usunięcie a „miękkie usunięcie”

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Tysiące specjalistów i menedżerów brało udział w naszych szkoleniach prawnych.
2
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,68 na skali pięciostopniowej.
3
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.
Szkolenie związane z:
  • RODO
  • Ustawa o ochronie danych osobowych
  • Ochrona danych osobowych
  • Ochrona danych osobowych ustawa

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Preferuję kotakt:

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.