Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób zdalny

Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób zdalny

Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób zdalny

W oparciu o podpis kwalifikowany, podpis zaufany oraz komunikację elektroniczną

Szkolenia - prawo

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy w zakresie możliwości prowadzenia działalności gospodarczej w sposób zdalny.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.

SZKOLENIE ONLINE:

  • Godz.: 10:00 - 14:00
  • Cena: 490 zł/os.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.

SZKOLENIE ONLINE:

  • Godz.: 10:00 - 14:00
  • Cena: 490 zł/os.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego

2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu

3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów

4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji

5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych

6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności

7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym

8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:

  • czynności przyjmującego pismo
  • czynności prowadzącego postępowanie

9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:

10. podanie w postaci elektronicznej:

  • składanie podania
  • braki formalne podania
  • usuwanie braków podania

11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,

12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii

13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:

  • metryka sprawy
  • protokół
  • wezwanie na rozprawę administracyjną
  • zaświadczenie

14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych

15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej

16. zawieranie umów w formie elektronicznej

17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami

  • przykładowe narzędzia wspomagające pracę zdalną zespołów
  • rozwiązania przykładowych problemów z podpisami

1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego

2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu

3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów

4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji

5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych

6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności

7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym

8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:

  • czynności przyjmującego pismo
  • czynności prowadzącego postępowanie

9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:

10. podanie w postaci elektronicznej:

  • składanie podania
  • braki formalne podania
  • usuwanie braków podania

11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,

12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii

13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:

  • metryka sprawy
  • protokół
  • wezwanie na rozprawę administracyjną
  • zaświadczenie

14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych

15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej

16. zawieranie umów w formie elektronicznej

17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami

  • przykładowe narzędzia wspomagające pracę zdalną zespołów
  • rozwiązania przykładowych problemów z podpisami

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Tysiące specjalistów i menedżerów brało udział w naszych szkoleniach prawnych.
2
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,68 na skali pięciostopniowej.
3
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Preferuję kotakt:

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Baryła-Rychert

Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51

j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.