Celem szkolenia jest nabycie wiedzy w zakresie możliwości prowadzenia działalności gospodarczej w sposób zdalny.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.
SZKOLENIE ONLINE:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.
SZKOLENIE ONLINE:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego
2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu
3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów
4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji
5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych
6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności
7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym
8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:
9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:
10. podanie w postaci elektronicznej:
11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,
12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii
13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:
14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych
15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej
16. zawieranie umów w formie elektronicznej
17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami
1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego
2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu
3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów
4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji
5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych
6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności
7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym
8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:
9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:
10. podanie w postaci elektronicznej:
11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,
12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii
13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:
14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych
15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej
16. zawieranie umów w formie elektronicznej
17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
Przeprowadzne szkolenie wzmocniło pewność telemarketerów w rozmowach z klientem oraz pomogło radzić sobie z tzw. trudnymi lub niedostępnymi klientami. To, co najważniejsze to wzrost sprzedaży całego działłu o 15%.
Szkolenia w których brałam udział przygotowane były na bardzo dobrym poziomie ... Prowadzący szkolenia – trenerzy w mojej ocenie znakomici fachowcy, osoby o wysokich kwalifikacjach - potrafili w sposób zrozumiały przekazać materiał.
Dobór trenerów/wykładowców w dotychczasowych tematach szkoleń, w których miałam przyjemność uczestniczyć sprawił, że chętnie do Państwa wracam.
Zajęcia wyróżniała praktyczna i dynamiczna forma prowadzenia. Pracownicy mogli aktwnie uczestniczyć w warsztatach. Zostały dotrzymane wszelkie uzgodnienia i warunki umowy. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do podniesienie kwalifikacji naszych pracowników.
Moja ocena organizowanych szkoleń jest bardzo wysoka. Szkolenia są przygotowane profesjonalnie. Trenerzy są dobrze dobrani.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu ... Jestem bardzo usatysfakcjonowana tym szkoleniem, jego jakością i na pewno osiągnięta przeze mnie wiedza bardzo przyda mi się w mojej pracy zawodowej.
Bardzo ciekawie przedstawione zagadnienia, pełny profesjonalizm, Szkolenie godne polecenia.
Umiejętności trenerów firmy Gamma oceniamy bardzo wysoko, wszystkie warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy firmę ze względu na odpowiedni poziom merytoryczny prowadzonych szkoleń, jak i umiejętności pracy z grupą zatrudnionych trenerów.
Bardzo wysoko cenimy kadrę trenerską firmy Gamma - posiada zarówno doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży farmaceutycznej, jak również charakteryzuje się bardzo wysokimi kompetencjami trenerskimi.
Szkolenie było przeprowadzone na wysokim poziomie. Mała grupa ludzi sprzyjała w zdobywaniu wiedzy, a prowadzący zajęcia był bardzo przyjazny.
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
Gamma dysponuje dużą liczbą doświadczonych trenerów - zarówno pod względem trenerskim, jak i biznesowym. Wszystkie szkolenia są przygotowywane z należytą starannością i dopasowaniem do realiów firmy jak i poszczególnych działów.
Udział w tych szkoleniach pozwolił mi na pogłębienie wiedzy z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy.
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki wzrost wiedzy i umiejętności.
Sposób prowadzenia zajęć bardzo mi odpowiadał – spokojny, rzeczowy i profesjonalny.
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
tel.: +48 (22) 266 08 47
fax: (22) 266 08 51