Inne strony: GAMMA DISCOVER
Hunter sprzedaje, farmer obsługuje. Jeśli Twój zespół sprzedaży składa się z farmerów to zmień nazwę działu

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

IDEA SZKOLENIA


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę - ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


    1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

    • Dwie perspektywy
      • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
      • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
    • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
      • Wektor w dobrą stronę
      • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
      • Odpowiedzialność handlowca za wynik
      • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
      • Sztuka inwestowania czasu

    2. Silny menadżer sprzedaży - trening mentalny

    • Umiejętność komunikowania się wprost
    • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
    • Budowanie odporności na manipulację
    • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
    • Tworzenie komunikatu - to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
    • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

    3. Najnowsze trendy sprzedaży - manager jako mentor

    • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
    • Poręczne techniki sprzedaży
      • Poziom maila
      • Poziom rozmowy telefonicznej
      • Poziom rozmowy f2f
    • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
    • Budowanie strategii sprzedażowej
    • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
    • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

    4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

    • Budowanie atmosfery sprzedażowej
      • Sukces motywuje
      • Osobista odpowiedzialność za wynik
      • Wektor na klientów zewnętrznych
    • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
    • Regulamin CRM

    5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

    • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
    • Handlowiec który chce awansować.
    • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
    • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec - klient
      • Czego oczekują klienci od handlowców
      • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
    • Trudne sytuacje z pracownikiem
      • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
      • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
      • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
      • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
      • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
      • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
      • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
      • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się


    6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

    • Analiza portfolio klientów danego handlowca
      • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
      • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
      • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
      • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
    • Plan zaradczy
      • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
      • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
      • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta


    7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

    • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
    • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
    • Mediacje vs. arbitraż
    • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
      • Odporność na manipulację
      • Sztuka uzasadniania odmowy
      • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
      • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

    8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

    • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
    • Action plan SSC
      • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
      • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
      • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

    Termin szkolenia: 9 kwiecień 2018 r. do 10 kwiecień 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 2700 zł
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.