Inne strony: GAMMA DISCOVER
Hunter sprzedaje, farmer obsługuje. Jeśli Twój zespół sprzedaży składa się z farmerów to zmień nazwę działu

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

IDEA SZKOLENIA


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę - ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA


Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Dwie perspektywy
    • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
    • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
  • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
    • Wektor w dobrą stronę
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Odpowiedzialność handlowca za wynik
    • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
    • Sztuka inwestowania czasu

2. Silny menadżer sprzedaży - trening mentalny

  • Umiejętność komunikowania się wprost
  • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
  • Tworzenie komunikatu - to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
  • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

3. Najnowsze trendy sprzedaży - manager jako mentor

  • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
  • Poręczne techniki sprzedaży
    • Poziom maila
    • Poziom rozmowy telefonicznej
    • Poziom rozmowy f2f
  • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
  • Budowanie strategii sprzedażowej
  • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
  • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

  • Budowanie atmosfery sprzedażowej
    • Sukces motywuje
    • Osobista odpowiedzialność za wynik
    • Wektor na klientów zewnętrznych
  • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
  • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
  • Regulamin CRM

5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

  • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
  • Handlowiec który chce awansować.
  • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
  • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec - klient
    • Czego oczekują klienci od handlowców
    • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
  • Trudne sytuacje z pracownikiem
    • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
    • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
    • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
    • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
    • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
    • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
    • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się


6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

  • Analiza portfolio klientów danego handlowca
    • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
    • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
    • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
    • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
  • Plan zaradczy
    • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
    • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
    • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta


7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

  • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
  • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
  • Mediacje vs. arbitraż
  • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
    • Odporność na manipulację
    • Sztuka uzasadniania odmowy
    • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
    • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

  • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
  • Action plan SSC
    • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
    • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
    • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Termin szkolenia: 9 kwiecień 2018 r. do 10 kwiecień 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 2700 zł
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2018-08-27
27 sierpień 2018 -
2018-08-28
28 sierpień 2018
Manipulacja jest wszędzie wokół nas. Jeśli chcesz się przed nią obronić musisz…najpierw jej się nauczyć. Badania nam makiawelizmem wskazują, że najbardziej odporni na manipulację są Ci, którzy potrafią stosować te techniki. Szkolenie z wywierania wpływu, szkolenie z psychomanipulacji. My Cię tego nauczymy - reszta należy do Ciebie.
2018-09-19
19 wrzesień 2018 -
2018-09-20
20 wrzesień 2018
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowania w rozmowach z klientami.
2018-10- 4
4 październik 2018 -
2018-10- 5
5 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2018-10- 9
9 październik 2018 -
2018-10-10
10 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
2018-10- 9
9 październik 2018 -
2018-10-10
10 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
2018-10-15
15 październik 2018 -
2018-10-16
16 październik 2018
Warszawa
Warszawa
TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2018-10-25
25 październik 2018 -
2018-10-26
26 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
2018-11-22
22 listopad 2018 -
2018-11-23
23 listopad 2018
Warszawa
Warszawa
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.