Hunter sprzedaje, farmer obsługuje. Jeśli Twój zespół sprzedaży składa się z farmerów to zmień nazwę działu

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

IDEA SZKOLENIA


POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY

NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę - ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


    1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

    • Dwie perspektywy
      • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
      • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
    • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
      • Wektor w dobrą stronę
      • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
      • Odpowiedzialność handlowca za wynik
      • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
      • Sztuka inwestowania czasu

    2. Silny menadżer sprzedaży - trening mentalny

    • Umiejętność komunikowania się wprost
    • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
    • Budowanie odporności na manipulację
    • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
    • Tworzenie komunikatu - to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
    • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

    3. Najnowsze trendy sprzedaży - manager jako mentor

    • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
    • Poręczne techniki sprzedaży
      • Poziom maila
      • Poziom rozmowy telefonicznej
      • Poziom rozmowy f2f
    • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
    • Budowanie strategii sprzedażowej
    • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
    • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

    4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

    • Budowanie atmosfery sprzedażowej
      • Sukces motywuje
      • Osobista odpowiedzialność za wynik
      • Wektor na klientów zewnętrznych
    • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
    • Regulamin CRM

    5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

    • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
    • Handlowiec który chce awansować.
    • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
    • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec - klient
      • Czego oczekują klienci od handlowców
      • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
    • Trudne sytuacje z pracownikiem
      • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
      • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
      • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
      • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
      • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
      • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
      • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
      • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się


    6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

    • Analiza portfolio klientów danego handlowca
      • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
      • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
      • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
      • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
    • Plan zaradczy
      • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
      • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
      • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta


    7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

    • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
    • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
    • Mediacje vs. arbitraż
    • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
      • Odporność na manipulację
      • Sztuka uzasadniania odmowy
      • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
      • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

    8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

    • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
    • Action plan SSC
      • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
      • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
      • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

    Termin szkolenia: 9 kwiecień 2018 r. do 10 kwiecień 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 2700 zł
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-02-27
    27 luty 2019 -
    2019-02-28
    28 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
    2019-02-27
    27 luty 2019 -
    2019-02-28
    28 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2019-03-21
    21 marzec 2019 -
    2019-03-22
    22 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
    2019-03-25
    25 marzec 2019 -
    2019-03-26
    26 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2019-03-25
    25 marzec 2019 -
    2019-03-26
    26 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
    2019-04- 8
    8 kwiecień 2019 -
    2019-04- 9
    9 kwiecień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.