Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Przejąłeś dowodzenie firmą w złym dla niej momencie. Cóż, często kiedy w firmie dzieje się źle, centrala, inwestorzy, czy rada nadzorcza decyduje o tym, że należy zmienić osobę dowodzącą. Z jednej strony jest to dla niej (tej nowej osoby) wielkie ryzyko, ale i wielka szansa – wyciągnąć firmę z dołka niejednokrotnie jest ciężej i trudniej niż stworzyć zupełnie nową. 

     
    Przejąłeś dowodzenie firmą w złym dla niej momencie. Cóż, często kiedy w firmie dzieje się źle, centrala, inwestorzy, czy rada nadzorcza decyduje o tym, że należy zmienić osobę dowodzącą. Z jednej strony jest to dla niej (tej nowej osoby) wielkie ryzyko, ale i wielka szansa – wyciągnąć firmę z dołka niejednokrotnie jest ciężej i trudniej niż stworzyć zupełnie nową.mW zależności od sytuacji w jakiej firma jest, czego dowiesz się zapewne po dogłębnej analizie, będziesz zapewne zmuszony podjąć radykalne kroki. Kiedy już uporasz się z największymi wyzwaniami, przyjdzie pora na ponowne budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
     
    Nie należy jednak wykluczyć, że u podstaw wszelkich problemów (zwłaszcza jeżeli firma działa w sektorze e-commerce, handlowym czy usługowym) leży właśnie szerząca się zła opinia o firmie. Zastanów się i spróbuj przypomnieć kiedy ostatnio sam szukałeś opinii o jakimś produkcie, czy firmie, to które opinie bardziej przykuły Twoją uwagę? No właśnie – jedna zła opinia dla szukającego znaczy więcej niż kilkanaście pozytywnych.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zobacz szkolenia z najskuteczniejszych technik motywacyjnych, zbuduj zaangażowanie swojego zespołu, dowiedz się jak efektywnie zarządzać zespołem i rozwojem w firmie. Wybierz nasze szkolenia: szkolenia z zarządzania, szkolenia dla administracji, szkolenie zarządzanie projektami.

    Zapoznaj się z całą listą szkoleń menadżerskich

    Oczywiście może być tak, że złe opinie są jak najbardziej zasłużone, warto więc je przeanalizować, i jakkolwiek dziwnie może to zabrzmieć, podziękować za nie. Samo zarządzanie negatywnymi opiniami i sposób przekuwania ich na Twoją korzyść, z pewnością będziesz miał okazję poznać na warsztatach poświęconych właśnie budowaniu wizerunku firmy.
     
    Jeżeli zdecydujesz się wziąć udział w takim szkoleniu, nie zwolni Cię to z obowiązku wyznaczenia przynajmniej jednej osoby, której zadaniem będzie czuwanie nad pojawiającymi się, głównie w sieci, opiniami. Nie musi być to jej jedyny obowiązek, jednak musi być wykonywany systematycznie.

    Pamiętaj, że Internet to nie tylko potężne narzędzie, w którym możesz się reklamować i zdobywać nowych kontrahentów, to także medium, za pomocą którego informacja przenosi się w bardzo szybkim czasie. Raz wrzucona do sieci informacja pozostanie tam na zawsze. Dlatego tak bardzo na szkoleniach podkreślana jest konieczność stałej kontroli informacji, jakie pojawiają się w sieci.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza