Budowanie wizerunku szkolenie

Sukces firmy uzależniony jest od wielu czynników, wśród których duży nacisk kładzie się na zdobywanie klientów (to oni w głównej mierze generują zyski firmy), dobrą jakościowo prezentację oferty (dzięki temu można pozyskać klientów), a także na walkę z konkurencją.

Gamma - Budowanie wizerunku szkolenie

     

    Sukces firmy uzależniony jest od wielu czynników, wśród których duży nacisk kładzie się na zdobywanie klientów (to oni w głównej mierze generują zyski firmy), dobrą jakościowo prezentację oferty (dzięki temu można pozyskać klientów), a także na walkę z konkurencją. Jednak jest jeszcze jeden niezmiernie ważny element, a mianowicie pozytywny wizerunek firmy. Każde przedsiębiorstwo, które jest nastawione na długofalowe zyski powinno koncentrować się nie tylko na pozyskiwaniu nowych klientów, ale także na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi kontrahentami. Jak to osiągnąć?

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Na szkoleniu  work-life balance dowiesz się jakie są zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym. Poznaj dekalog szczęśliwego człowieka. Zarządź swoimi emocjami, uwagą i czasem. Szkolenia powiązane z tym tematem: talenty Gallupa, efektywne zarządzanie czasem.

    Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

    Profesjonalny Public Relations powinien zakładać działania wizerunkowe kształtowane zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy. W pierwszej kolejności trzeba opracować plan komunikacji prowadzonej z pracownikami i podmiotami zewnętrznymi. Jeżeli chodzi o zewnętrzny PR, to coraz większe znaczenie ma aktywność w mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco kształtowany jest kontakt z klientami. Niezmiernie istotnym elementem jest również umiejętność przewidywania i rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Nie bez powodu w społeczeństwie funkcjonuje powiedzenie, że na dobry wizerunek pracuje się latami, a stracić można go zaledwie w kilka chwil. Wpadki i sytuacje kryzysowe mogą zdarzyć się nawet najlepszym specjalistom, jeżeli nie da się ich uniknąć, to przynajmniej trzeba z takiego zdarzenia wyjść z przysłowiową twarzą.

    Szkolenia z budowania wizerunku firmy

    Prawda jest taka, że nikt nie rodzi się ekspertem. Swoje umiejętności należy doskonalić przez cały okres trwania kariery zawodowej. Tylko nieustanny rozwój jest w stanie zapewnić szybką ścieżkę awansu i satysfakcjonujące zarobki. Warto zatem zastanowić się nad udziałem w specjalistycznych szkoleniach, dzięki którym można podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Szkolenia obejmują część teoretyczną nastawioną na przekazanie najważniejszych założeń dotyczących prawidłowo przeprowadzanego procesu budowania wizerunku, a także część praktyczną podczas której ćwiczone są takie elementy jak kontakt z prasą, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych czy najnowsze techniki PR.

     

    Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku jest niezwykle istotną kwestią. Każda firma chce być postrzegana jak najlepiej przez klientów i kontrahentów. Dzięki temu buduje swój prestiż w świadomości innych. Budowanie pozytywnego obrazu marki w świadomości klientów nie jest sprawą bardzo prostą. Należy po pierwsze zadbać o to, by pracownicy identyfikowali się z firmą, tworzyli zespół i mieli wspólne cele tożsame z celami właściciela. Dobrze zgrany zespół to podstawa tworzenia pozytywnego wizerunku firmy. Wizerunek firmy wewnątrz jest zatem tak samo ważny, jak tworzenie pozytywnego obrazu marki na zewnątrz. Z tego względu menadżerowie prześcigają się w pomysłach w jaki sposób zbudować i podtrzymać pozytywny obraz przedsiębiorstwa zarówno w oczach klientów jak i w oczach pracowników.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Na szkoleniu  work-life balance dowiesz się jakie są zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym. Poznaj dekalog szczęśliwego człowieka. Zarządź swoimi emocjami, uwagą i czasem. Szkolenia powiązane z tym tematem: talenty Gallupa, efektywne zarządzanie czasem.

    Dla pracowników marketingu, działów PR oraz menadżerów firmy szkoleniowe przygotowały specjalne szkolenia z budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się jak umiejętnie kreować markę, w jaki sposób można poprawić relacje wewnątrz firmy oraz relacje na polu firma – klient. Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędne umiejętności i wiedzę z zakresu budowania wizerunku firmy. Będą bardziej świadomi jak promować markę oraz w jaki sposób można skutecznie zmaksymalizować zyski.
    Szkolenia tego typu uczą menadżerów oraz kadrę zarządzającą wielu istotnych umiejętności. Uczestnicy szkolenia nabywają umiejętności budowania prawidłowych treści reklamowych, które szybko i skutecznie trafiają do odpowiedniego typu klienta. Nabywają również umiejętności korzystania z social mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. W dzisiejszym świecie mediów jest to bardzo ważna umiejętność. Uczestnicy szkolenia poznają również narzędzia, które ułatwiają minimalizowanie skutków sytuacjach kryzysowych. Dzięki udziałowi w szkoleniu menadżerowie i kadra zarządzająca potrafi świadomie tworzyć pozytywny wizerunek firmy i wykorzystywać go do maksymalizowania zysków. Dzięki temu firma rozwija się w sposób odpowiadający oczekiwaniom.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    firma szkoleniowa 2025 roku