Firma dbająca o swoją reputację

Obecnie produkty wysokiej jakości to standard, dlatego, jeżeli firma pragnie się wyróżnić, a tym samym zapaść w pamięci konsumentów, musi wykazać się innymi cechami, które zjednają jej przychylność klientów.

zdjęcie - (the_title())

     

    Obecnie produkty wysokiej jakości to standard, dlatego, jeżeli firma pragnie się wyróżnić, a tym samym zapaść w pamięci konsumentów, musi wykazać się innymi cechami, które zjednają jej przychylność klientów. Z tego też względu szukają coraz to lepszego sposobu dotarcia do swojej grupy docelowej poprzez działalność nie zawsze związaną bezpośrednio z kategorią oferowanych produktów.

    W dzisiejszych czasach wizerunek firmy stanowi podstawę wszelkich procesów marketingowych. Wypromowanie doskonałego produkty na nic się nie zda, jeżeli opinia na temat przedsiębiorstwa będzie nieprzychylna. Z drugiej strony bez dobrego towaru bądź usługi jako punktu zaczepienia, trudno stawiać na towarzyszące mu działania, determinujące nastawienie konsumentów.

    Nie chodzi jednak tylko o to, jak firma postrzegana jest na zewnątrz, ale też w jaki sposób odbierają ją pracownicy i osoby na wyższych stanowiskach. Między tym, jak przedsiębiorstwo chciałoby być postrzegane, a tym, jak w rzeczywistości wygląda sytuacji, istnieje duża przepaść, której zmniejszę jest jednym z najtrudniejszych zadań.

    Na czym się opierać? Przede wszystkim na tym, co jest. Wizerunek firmy to nie coś, co istnieje w sferze marzeń, a pozytywne odbieranie rzeczywistości. Na podstawie stworzonego produktu buduje się opinię o nim za sprawą działań prowadzonych dookoła. Zaistnienie w mediach społecznościowych, wiarygodność finansowa, profesjonalna obsługa, kreowanie więzi z klientami przez sprzedawców czy też spełnianie obietnic, jakie stawia się w reklamach.

    To także sposób, w jaki przedsiębiorstwo postrzegane, powinno być stale monitorowane i poprawiane. Jeżeli wystąpią przypadki negatywnych komentarzy bądź kontrowersyjne wypowiedzi, osoby odpowiedzialne za to, powinny szybko reagować i starać się zapanować nad sytuacją, aby nie zamieniła się w coś poważniejszego.

    Warto też zwrócić uwagę na nazwę, logo i domenę firmy. Mają one niebagatelne znaczenie przy budowaniu wizerunku, dzięki któremu klienci są w stanie ocenić, czy zamierzają zaufać temu przedsiębiorstwu i kupić u nich towary.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.