Jak zbudować markę firmy?

Zbudowanie marki szczególnie nowym firmom, które nie posiadają doświadczenia może być trudne. Wymaga na ogół zatrudnienia profesjonalnych PR-owców, którzy doradzą najlepsze metody i ustalą odpowiednie strategie, które powinno się przyjąć.

zdjęcie - (the_title())

     

    Zbudowanie marki szczególnie nowym firmom, które nie posiadają doświadczenia może być trudne. Wymaga na ogół zatrudnienia profesjonalnych PR-owców, którzy doradzą najlepsze metody i ustalą odpowiednie strategie, które powinno się przyjąć. Zwykle zbudowanie marki od zera jest bardzo długie, to mozolny proces, który może trwać nawet 5 lat. Najczęściej wykorzystywaną techniką jest branding. Ma on za zadanie wywołać pozytywne skojarzenia związane z marką czy firmą. Jeżeli dysponuje się dużą sumą przeznaczoną na zbudowanie marki można wykorzystać reklamę ATL czyli skierowaną do odbiorców masowych, świetnie sprawdzi się tutaj reklama telewizyjna. Oczywiście można się także zdecydować na reklamę BTL, która adresowana jest do konkretnej grupy klientów, jest to reklama niszowa zatem i jej koszt nie jest już tak bardzo wysoki.


    Nie można oczywiście zapomnieć o internecie, który pełni niebywale dużą rolę, a przy tym nie wymaga dużych nakładów finansowych. Przy budowaniu marki warto założyć profile firm w mediach społecznościowych i organizować konkursy, wysyłać darmowe próbki i prosić o ocenę. Świetnie sprawdzi się fanpage na facebooku, gdzie można organizować wydarzenia i zachęcać do kupna produktu. Oczywiście ważne są także badania fokusowe, które pozwolą na ocenę zapotrzebowania na daną usługę oraz dobro. Mogą one odbyć się poprzez szereg ankiet czy też rozmów telefonicznych. Na początku należy określić grupę do jakiej adresowany jest towar i na tej podstawie wykonać badania społeczne. Nie można także zapominać o stworzeniu chwytliwego hasła oraz logotypu. Najlepiej sprawdzają się proste i zrozumiałe hasła oraz logotypy. Oczywiście trzeba także stworzyć stronę internetową, musi ona wyglądać profesjonalnie i zachęcająco. Powinna być łatwa w obsłudze. Dobrym pomysłem jest także stworzenie bloga, gdzie można porozumiewać się z klientami, mogą oni pisać uwagi w komentarzach. Tam również zamieszczane są informacje o nowościach czy też aktualnych promocjach. Tutaj trzeba skorzystać z pozycjonowania, aby blog czy strona internetowa wyświetlała się w Google na pierwszej stronie.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak zarządzać swoim stresem w pracy? Jak rozwiązywać konflikty i asertywnie komunikować się w życiu prywatnym i zawodowym? Czy trening pewności siebie zmieni Twoje życie? Zobacz nasze szkolenia z rozwoju osobistego np: szkolenia z komunikacji interpersonalnej, szkolenie z negocjacji.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.