Jak zbudować swój autorytet szefa
Bycie szefem to więcej niż wydawanie poleceń. Polecenia mogą być wykonywane lepiej lub gorzej. Ludziom może zależeć na efektach albo nie. Mogą mieć zaufanie do kompetencji kierownictwa lub nie mieć go. Mogą podzielać wizje menadżera lub traktować je lekceważąco. Priorytetem w pracy menadżera warto uczynić budowanie autorytetu szefa, bo posiadanie go jest bardzo pomocne. Jeśli ma się taką pozycję, to ludzie pracują lepiej.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są najskuteczniejsze techniki motywacyjne? Jak zostać mentorem dla mniej doświadczonych współpracowników? Jak stres wpływa na podejmowanie decyzji? Jak obudzić zespół sprzedażowy? Zobacz co proponujemy: Zapraszamy.Ludzie nie szanują kogoś, kto odnosi się do nich lekceważąco czy traktuje przedmiotowo. Tak więc i szacunek dla nich jest w pracy menadżera niezbędny. Empatia to cecha pozwalająca zrozumieć pracownika i dzięki temu lepiej poradzić sobie z trudną sytuacją. Polega ona na tym, by umieć wczuć się w sytuację i emocje drugiej osoby.
Nie należy się więc ich obawiać, ale zająć się nimi i wykorzystać je dla budowy swojej pozycji. Radzenia sobie w takich sytuacjach także można nauczyć się na szkoleniach.
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















