Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają "bycie na czasie" z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.
Największą zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest dostęp do świadomości tysięcy użytkowników poszczególnych serwisów. To oznacza, że inwestując kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych w kampanię reklamową zyskujemy bardzo wielu odbiorców. Możemy to szybko przeliczyć na tradycyjne roznoszenie ulotek, plakatowanie ulic czy próbę nawiązania kontaktów na stoiskach handlowych z klientami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.
Zapraszamy.
A jednak wciąż wielu przedsiębiorców nie chce inwestować w tego typu reklamę. To duży błąd! Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych stanowią obecnie najtańszy i najbardziej skuteczny proces, który w krótkiej chwili i za naprawdę niewielkie pieniądze pozwoli na wyświetlenie naszej oferty dużej gamie użytkowników.
Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania grupy docelowej, co jest niewykonalne w tradycyjnych kampaniach, podczas których musimy liczyć się także ze "zmarnowaniem" funduszy na osoby, które całkowicie nie pasują do schematycznych odbiorców firmy.
Inną zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest komunikacja. Dzięki Internetowi zyskujemy możliwość szybkiej odpowiedzi na wszelkie pytania, opinie i obiekcje, co może znacząco podnieść prestiż i profesjonalizm przedsiębiorstwa. I to całkowicie za darmo, bez specjalnego angażowania czasu na rozmowy telefoniczne, mailowe czy osobiste.
To doskonała okazja na podniesienie jakości wykonywanych usług obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na pozytywny odbiór wśród konsumentów oraz wypracowanie zaufanej marki z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków.