Media społecznościowe a wizerunek firmy

Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają „bycie na czasie” z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo.

Gamma - Media społecznościowe a wizerunek firmy


    Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu bardzo dużą rolę. Pozwalają na komunikację z bliskimi, umożliwiają "bycie na czasie" z różnymi nowinkami branżowymi, są także miejscem, bez których nie może istnieć dobre, profesjonalne przedsiębiorstwo.

    Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest jednak procesem długotrwałym i pracochłonnym a młodzi przedsiębiorcy często nie wiedzą jak wykorzystać możliwości, jakie daje im Internet.

    Największą zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest dostęp do świadomości tysięcy użytkowników poszczególnych serwisów. To oznacza, że inwestując kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych w kampanię reklamową zyskujemy bardzo wielu odbiorców. Możemy to szybko przeliczyć na tradycyjne roznoszenie ulotek, plakatowanie ulic czy próbę nawiązania kontaktów na stoiskach handlowych z klientami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

    A jednak wciąż wielu przedsiębiorców nie chce inwestować w tego typu reklamę. To duży błąd! Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych stanowią obecnie najtańszy i najbardziej skuteczny proces, który w krótkiej chwili i za naprawdę niewielkie pieniądze pozwoli na wyświetlenie naszej oferty dużej gamie użytkowników.

    Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania grupy docelowej, co jest niewykonalne w tradycyjnych kampaniach, podczas których musimy liczyć się także ze "zmarnowaniem" funduszy na osoby, które całkowicie nie pasują do schematycznych odbiorców firmy.

    Inną zaletą budowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych jest komunikacja. Dzięki Internetowi zyskujemy możliwość szybkiej odpowiedzi na wszelkie pytania, opinie i obiekcje, co może znacząco podnieść prestiż i profesjonalizm przedsiębiorstwa. I to całkowicie za darmo, bez specjalnego angażowania czasu na rozmowy telefoniczne, mailowe czy osobiste.

    To doskonała okazja na podniesienie jakości wykonywanych usług obsługi klienta, co w konsekwencji przekłada się na pozytywny odbiór wśród konsumentów oraz wypracowanie zaufanej marki z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza