Obsługa klienta – klucz do sukcesu firmy
Obsługa klienta ma absolutnie kluczowe znaczenie dla pomyślności każdego przedsięwzięcia biznesowego. To w końcu klient jest osobą (fizyczną lub prawną), która dokonuje zakupu towarów, produktów lub usług. To klient dostarcza przedsiębiorstwu działającemu na rynku środków finansowych, a zatem to klient je utrzymuje. Klienci sprawiają, że prowadzenie działalności gospodarczej ma sens (a ich brak – że sensu nie ma). Dlatego też efektywna obsługa klienta, gwarantująca pełne zadowolenie każdej osoby ma kluczowe znaczenie dla kondycji finansowej firmy.
Szkolenie obsługa klienta skierowane jest przede wszystkim do pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów zewnętrznych i wewnętrznych w organizacji oraz do wszystkich osób, które mogą być zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem. Szkolenie zainteresuje z pewnością pracowników i kierowników działów obsługi klienta, działów reklamacji i wszystkich innych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za kontakty z klientami. Szkolenie jest też z pewnością interesującą ofertą dla pracowników call center oraz wszelkiego rodzaju przedstawicieli handlowych.
Podczas szkolenia wszyscy jego uczestnicy zdobędą szeroką wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenia, które pozwolą im lepiej zrozumieć motywy działania klientów oraz pozwolą im na wczucie się w rolę klienta. Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili diagnozować swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Nauczeni zostaną także posługiwania się językiem korzyści, umiejętnym budowaniem stałych relacji z klientem oraz najbardziej rozwojowych obszarów w kontaktach z klientami tak wewnętrznymi, jak również zewnętrznymi.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















