Postawić na jedną kartę

Konsument ma obecnie szeroki wybór usługodawców i sprzedawców. Niezależnie czy potrzebuje części do samodzielnie skonstruowanego robota, czy spodenki dla dwulatka z najnowszej, dziecięcej kolekcji, może to wszystko znaleźć w Internecie. Dlatego też firmy muszą się starać, żeby to właśnie ich oferta wydawała się najkorzystniejsza i najciekawsza. Na taką opinię składa się szereg czynników, wśród których cena nie odgrywa najważniejszej roli, choć nie należy jej bagatelizować.
     
    Konsument ma obecnie szeroki wybór usługodawców i sprzedawców. Niezależnie czy potrzebuje części do samodzielnie skonstruowanego robota, czy spodenki dla dwulatka z najnowszej, dziecięcej kolekcji, może to wszystko znaleźć w Internecie. Dlatego też firmy muszą się starać, żeby to właśnie ich oferta wydawała się najkorzystniejsza i najciekawsza. Na taką opinię składa się szereg czynników, wśród których cena nie odgrywa najważniejszej roli, choć nie należy jej bagatelizować.

    Obecnie konsumenci lubią się czuć doceniani i wysłuchani. To ich zdanie powinno sprawić, że przedsiębiorstwa rozważą wprowadzenie nowych produktów czy też rozwiązań w swoich ofertach, to właśnie dzięki nim powinna być budowana strategia produktowa. Jednak bez dobrego nawigatora, nawet najbardziej zdecydowany klient nie będzie wiedział, czego tak naprawdę chce i wyjdzie ze sklepu z pustymi rękami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

    Gamma – firma szkoleniowa roku.

    Umiejętności, jakie powinni nabyć handlowcy, oferuje szkolenie dla sprzedawców. Prezentowane są na im techniki i metody oferowania produktów i usług, ze szczególnym naciskiem na budowanie relacji z konsumentem. Przyjacielska rozmowa, w której klient przestanie się czuć, jak ktoś, kto wnosi jedynie pieniądze do transakcji, sprzyja sprawianiu lepszego wrażenia. Należy jednak pozostać na odpowiedniej stopie zawodowej, ponieważ zbyt swobodna wymiana zdań może zostać uznana za brak profesjonalizmu.

    Stąd też świadome przedsiębiorstwa powinny zadbać przede wszystkim o ten aspekt swojej działalności, zwłaszcza, kiedy oferują sprzedaż w sklepie stacjonarnym, a także w momencie, kiedy oferowane są interaktywne czaty za pośrednictwem mediów społecznościowych lub aplikacji na urządzenia mobilne.

    Odpowiednie przygotowanie personelu do wcielenia w życie strategii firmowej odrywa decydującą rolę w skuteczności całego planu opartego na kliencie i jego zadowoleniu. Tylko wtedy przedsiębiorstwo ma szansę przebić się wśród konkurencji z dobrze opracowaną ofertą i warunkami sprzedaży oraz ułatwionym sposobem wykonywania zamówień. Łatwość i szybkość to dziś synonimy pomyślnej transakcji.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.