Reklama a budowanie wizerunku firmy

Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy to proces bardzo długi, żmudny i często nie przynoszący wymiernych skutków, na które początkowo liczyliśmy. Jednym z wielu elementów jego tworzenia są reklamy: te internetowe, telewizyjne czy prasowe.

Gamma - Reklama a budowanie wizerunku firmy

     

    Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy to proces bardzo długi, żmudny i często nie przynoszący wymiernych skutków, na które początkowo liczyliśmy. Jednym z wielu elementów jego tworzenia są reklamy: te internetowe, telewizyjne czy prasowe. Choć nie istnieje uniwersalna metoda reklamowania, która trafiłaby do każdego klienta, możemy kierować się pewnymi zasadami, które znacząco zwiększą nasze szanse na sukces w tworzeniu wizerunku firmy.

    Nachalność nie popłaca

    Każdy z nas irytuje się, gdy w momencie korzystania z telefonu lub komputera wyskakuje wiele okienek, powiadomień i irytujących, niedających się zamknąć reklam. Coraz więcej osób odchodzi od tego rodzaju reklam, które często przynoszą skutek odwrotny od zamierzonego. Choć na reklamy, które udostępniane są w innych serwisach nie mamy większego wpływu, możemy zminimalizować ich niekorzystny wpływ na naszej stronie internetowej, umieszczając newslettery czy inne elementy po boku stron.

    Pomysł ma znaczenie

    W telewizji widujemy dziesiątki podobnych reklam, które często nam jako konsumentom wydają się takie same a wyświetlane produkty prędzej czy później zaczynają się mieszać. To oryginalność i pomysł mają największy wpływ na odbiorców! Od nich zależy to, czy reklama zapadnie w pamięć oraz czy potencjalny konsument wybierze nasze przedsiębiorstwo. Duże znaczenie ma humor lub dramatyzm – to odczucia, które zawsze wywierają wpływ na klientów i sprawiają, że oferowane produkty i usługi zapadają w pamięć.

    Konsekwencja w reklamach

    Firmy, które odnoszą największy sukces w tworzeniu swojego wizerunku poprzez reklamę to te, które trzymają się jasno ustalonej, spójnej kampanii. Jeśli stawiamy na humorystyczny akcent w spocie, powinniśmy trzymać się go choćby przez jakiś czas – pozwala to użytkownikom na utożsamienie odczuć z danym przedsiębiorstwem oraz wzmaga chęć na odbiór kolejnych reklam utrzymanych w jednym klimacie.

    Od reklamy zależy bardzo wiele. Jednak nachalna czy nieoryginalna reklama może nie tylko nie przynieść korzyści dla firmy, ale nawet zrujnować jej wizerunek. A to przecież on zachęca klientów, pozwala na rozwój przedsiębiorstwa oraz jest swoistym motorem napędowym dla działań wszystkich pracowników.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025