Rozmowa sprzedawcy z klientem – szkolenie telemarketingowe

Praktycznie odkąd wynaleziono możliwość komunikowania się z innymi ludźmi przy pomocy aparatu telefonicznego, to bardzo szybko z tej furtki zaczęli korzystać również sprzedawcy. Rozmowa telefoniczna jest bowiem jednym z tych kanałów, za pomocą których można efektywnie dotrzeć do potencjalnego klienta.

zdjęcie - (the_title())

     

    Praktycznie odkąd wynaleziono możliwość komunikowania się z innymi ludźmi przy pomocy aparatu telefonicznego, to bardzo szybko z tej furtki zaczęli korzystać również sprzedawcy. Rozmowa telefoniczna jest bowiem jednym z tych kanałów, za pomocą których można efektywnie dotrzeć do potencjalnego klienta. Oczywiście, aby rozmowa taka przyniosła oczekiwany skutek, czyli zakończyła się sprzedażą oferowanego produktu, to musi zostać przeprowadzona w sposób odpowiedni. Tego, jak efektywnie sprzedawać przez telefon można nauczyć się na serii specjalistycznych szkoleń z zakresu telemarketingu, które cyklicznie organizowane są w największych miastach w naszym kraju.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji,  jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. |  Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też szkolenie z negocjacjiszkolenie dla handlowców.

    Nie ulega wątpliwości, że najważniejsze to zainteresować klienta ofertą. Badania pokazują, że sprzedawca ma na to niewiele czasu, bo zaledwie około dziesięciu sekund. Jeżeli sam początek rozmowy nie przebiegnie pomyślnie, to szanse na sprzedaż oferowanego produktu spadają niemal do zera. O czym należy pamiętać dzwoniąc do klienta?

    Szczególną uwagę należy zwrócić oczywiście na przygotowanie merytoryczne do sprzedaży, tak aby klient zadający pytanie na temat produktu niemal natychmiast uzyskał oczekiwaną odpowiedź. Jednak, zanim dojdzie do zadawania pytać, konieczne jest wzbudzenie zainteresowania. Pomocny w tym względzie może okazać się ton głosu. Amerykanie dowodzą, że wyłącznie na podstawie rozmowy telefonicznej można wywnioskować jaki kto ma nastrój. Jeżeli więc sprzedawca smętnym i znużonym głosem zacznie przedstawiać ofertę, to może mieć pewność, że zanim zdąży dokończyć zdanie, to klient przerwie mu kończąc tym samym konwersację. Między innymi o tym, jak rozmawiać z klientami nie tracąc uśmiechu na twarzy, można dowiedzieć się na szkoleniach.

    Szkolenia z zasad telemarketingu skierowane są zarówno do osób, które rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową, jak i dla tych, którzy w branży działają już od kilku lat jednak wciąż chcą się rozwijać i podnosić swoje kompetencje. Program szkolenia jest na tyle atrakcyjny, że z pewnością każdy znajdzie w nim coś interesującego.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.