Praktycznie odkąd wynaleziono możliwość komunikowania się z innymi ludźmi przy pomocy aparatu telefonicznego, to bardzo szybko z tej furtki zaczęli korzystać również sprzedawcy. Rozmowa telefoniczna jest bowiem jednym z tych kanałów, za pomocą których można efektywnie dotrzeć do potencjalnego klienta. Oczywiście, aby rozmowa taka przyniosła oczekiwany skutek, czyli zakończyła się sprzedażą oferowanego produktu, to musi zostać przeprowadzona w sposób odpowiedni. Tego, jak efektywnie sprzedawać przez telefon można nauczyć się na serii specjalistycznych szkoleń z zakresu telemarketingu, które cyklicznie organizowane są w największych miastach w naszym kraju.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji, jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. | Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też
szkolenie z negocjacji,
szkolenie dla handlowców.
Nie ulega wątpliwości, że najważniejsze to zainteresować klienta ofertą. Badania pokazują, że sprzedawca ma na to niewiele czasu, bo zaledwie około dziesięciu sekund. Jeżeli sam początek rozmowy nie przebiegnie pomyślnie, to szanse na sprzedaż oferowanego produktu spadają niemal do zera. O czym należy pamiętać dzwoniąc do klienta?
Szczególną uwagę należy zwrócić oczywiście na przygotowanie merytoryczne do sprzedaży, tak aby klient zadający pytanie na temat produktu niemal natychmiast uzyskał oczekiwaną odpowiedź. Jednak, zanim dojdzie do zadawania pytać, konieczne jest wzbudzenie zainteresowania. Pomocny w tym względzie może okazać się ton głosu. Amerykanie dowodzą, że wyłącznie na podstawie rozmowy telefonicznej można wywnioskować jaki kto ma nastrój. Jeżeli więc sprzedawca smętnym i znużonym głosem zacznie przedstawiać ofertę, to może mieć pewność, że zanim zdąży dokończyć zdanie, to klient przerwie mu kończąc tym samym konwersację. Między innymi o tym, jak rozmawiać z klientami nie tracąc uśmiechu na twarzy, można dowiedzieć się na szkoleniach.
Szkolenia z zasad telemarketingu skierowane są zarówno do osób, które rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową, jak i dla tych, którzy w branży działają już od kilku lat jednak wciąż chcą się rozwijać i podnosić swoje kompetencje. Program szkolenia jest na tyle atrakcyjny, że z pewnością każdy znajdzie w nim coś interesującego.