Szkolenia handlowe pozwolą na większy rozwój firmy

Prowadząc działalność usługową niezwykle istotne jest zdobywanie nowych kontrahentów i nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z klientami. Wszystko to prowadzi do rozwoju firm, gdyż wraz ze zwiększeniem sprzedaży danego dobra, zwiększa się zysk, który można zainwestować w poszerzenie działalności.

Gamma - Szkolenia handlowe pozwolą na większy rozwój firmy

     

    Prowadząc działalność usługową niezwykle istotne jest zdobywanie nowych kontrahentów i nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z klientami. Wszystko to prowadzi do rozwoju firm, gdyż wraz ze zwiększeniem sprzedaży danego dobra, zwiększa się zysk, który można zainwestować w poszerzenie działalności.

    Jednak nawiązanie nowych relacji, czy też wzmocnienie już istniejących wymaga wiedzy i specjalnych umiejętności. Dlatego tak ważne są szkolenia handlowe. Adresowane są one zarówno do handlowców, przedstawicieli handlowych, właścicieli firm usługowych, a także do tych, którzy swoją przyszłość zamierzają łączyć z szeroko rozumianym sektorem usługowym.
    Najpierw należy poznać zagadnienia sprzedażowe, czyli wszystko, co łączy się ze sprzedażą np. jakość w porównaniu do ceny.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.

    Aby sprzedać dany produkt, czy też usługę należy poznać techniki sprzedaży, które ułatwią również nawiązanie więzi z klientem, która będzie skutkować sprzedaniem mu danej usługi. Szkolenie obejmuje również negocjacje, jednak wbrew powszechnej opinii jest to najbardziej skomplikowany aspekt szkolenia, gdyż to on w dużej mierze odpowiada za sukces firmy. Prowadząc negocjacje, to właśnie negocjator powinien uzyskać konkretną przewagę na rozmówcą. Zatem ważne jest wsłuchiwanie się w to co mówi rozmówca, ale również obserwowanie jego gałek ocznych, czy też mowy ciała. Tutaj chodzi o zasadę, w myśl której aby osiągnąć sukces w sprzedaży należy dostosować swój język i mowę ciała do potencjalnego klienta. Podobny system reprezentacji, czy zajęć łączy, a zatem jest większa szansa na zdobycie nowego klienta. Oczywiście szkolenia muszą również zawierać element psychologii, gdyż poznanie osobowości człowieka, a tym samym jego potrzeb pozwoli na znalezienie i dobranie najlepszych metod sprzedaży.

    Zatem dzięki szkoleniu słuchacz pozna typy osobowości oraz zdobędzie umiejętności jaką metodę dobrać do danego typu. To także zrozumienie drugiego człowieka i empatia w stosunku do niego oraz szeroko rozumiana podmiotowość. Wszystko to sprawi, że relację z klientem będą trwalsze, a zdobycie nowych łatwiejsze.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025