Szkolenia z negocjacji biznesowych dla handlowców i osób pracujących w obsłudze klienta

Handlowcy czy osoby pracujące w bardzo szeroko rozumianej obsłudze klienta każdego dnia w swojej pracy wywierają bardzo duży wpływ na decyzję podejmowane przez ich klientów (nawet jeśli druga strona nie jest świadoma faktu, jak duży wpływ taka osoba ma na ich decyzję zakupowe).

zdjęcie - (the_title())

     

    Handlowcy czy osoby pracujące w bardzo szeroko rozumianej obsłudze klienta każdego dnia w swojej pracy wywierają bardzo duży wpływ na decyzję podejmowane przez ich klientów (nawet jeśli druga strona nie jest świadoma faktu, jak duży wpływ taka osoba ma na ich decyzję zakupowe).

    Duża skuteczność wywierania subtelnego wpływu wynika przede wszystkim z tego, że osoby pracujące na takich stanowiskach regularnie uczęszczają na szkolenia z negocjacji. Tak naprawdę negocjacje bardzo często stanowią nieodłączny element życia zawodowego wielu osób, niekoniecznie tylko tych, których praca polega na sprzedaży czy przekonywaniu klientów to skorzystania z właśnie tej, a nie innej usługi. Sukces w negocjacjach zależy w ogromnym stopniu od znajomości zagadnień negocjacyjnych oraz technik najskuteczniejszego negocjowania (a jest ich wiele, zależnie od celu, jaki z ich wykorzystaniem ma zostać osiągnięty).

    Jak się okazuje w praktyce, wiele osób, które uczęszczały na szkolenia z zakresu wiedzy o prowadzeniu efektywnych negocjacji. Warto również zaznaczyć, że negocjację to niezwykle istotne zagadnienie również na szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Kto najbardziej pod względem zawodowym skorzysta z zalet jakie dają szkolenia negocjacyjne?

    Takie warsztaty najefektywniej zadziałają w przypadku wszystkich tych osób, które:
    -w swojej zawodowej pracy do osiągania najbardziej optymalnych wyników potrzebują umiejętności doskonałego przygotowywania, planowania, a przede wszystkim przeprowadzania negocjacji,
    -osoby, które są zainteresowane rozwojem swojej kariery zawodowej, dlatego chcą zapoznać się z cechami skutecznego negocjatora,
    -pracownicy niezależnie od wykonywanego zawodu, którzy chcą zapoznać się ze strategicznym podejściem do kwestii prowadzenia negocjacji,
    -osoby chcące nieco popracować nad swoim stylem negocjacji, aby mogły osiągać jak najlepsze wyniki nie tylko w życiu zawodowym, ale również i prywatnym,
    -osoby zainteresowanie zwiększeniem (bądź nabyciem) niezwykle istotnych w negocjacjach umiejętności perswazyjnych.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    W sprzedaży bardzo ważne są: koncentracja na kliencie i budowanie z nim relacji, elastyczność w rozmowie, szybkie podnoszenie się po porażce, umiejętność sprostania sytuacjom nieoczekiwanym i trudnym. Zdobądź kluczowe kompetencje niezbędne w profesjonalnej sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dla handlowców. Zobacz również: szkolenie z negocjacji, szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta.

    Szkolenia z zakresu negocjacji to również doskonały sposób na poprawienie swoich umiejętności komunikacyjnych, co jest bardzo istotne w życiu każdego człowieka, nie tylko z punktu widzenia odnoszenia sukcesów zawodowych. Szkolenia z negocjacji to idealny etap do zrealizowania dla wszystkich tych, którzy bardzo poważnie podchodzą do kwestii rozwoju swojej zawodowej ścieżki.

    Szkolenia z negocjacji bardzo różnią się od pozostałych szkoleń oferowanych handlowcom czy wszystkim innym osobom pracującym na stanowiskach wiążących się z obsługą klienta. Ich charakter jest bardzo specyficzny, przede wszystkim ze względu na tematykę szkolenia.

    Dla efektywności przeprowadzanych zajęć edukacyjnych niezwykle ważne jest, aby prowadzone były one w ten sposób, aby jego uczestnicy jak najbardziej zaangażowali się w prowadzone zajęcia oraz symulacje wielu sytuacji, jakie bardzo często grupę szkoleniową spotykają lub będą spotykały w ich zawodowym życiu. Im większe zaangażowanie uczestników w przygotowane zajęcia z zakresu negocjacji, tym znacznie lepsze efekty szkoleniowe można w ten sposób uzyskać. Nie ma lepszej drogi edukacji niż symulacje i praktyczne ćwiczenia, co zawsze daje znacznie lepsze efekty niż wielogodzinne wykłady teoretyczne.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Sprawdź naszą ofertę. Najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe online: Zobacz również nasze szkolenia po angielsku

    Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia z zakresu negocjacji będzie:
    -posiadał umiejętność praktycznego negocjowania zarówno w swoim zawodowym jak i prywatnym życiu,
    -wiedzę z zakresu negocjacji, które nie są obarczone negatywnymi konsekwencjami,
    -bez przeszkód potrafił wejść w rolę negocjatora, skutecznie walczącego o zrealizowanie wyznaczonych przez siebie celów.

    Szkolenie z negocjacji zapoznaje uczestników z wieloma bardzo zróżnicowanymi technikami negocjacyjnymi. Poza poznaniem teoretycznej kwestii związanej z podejmowaniem danego typu negocjacji, uczestnicy również będą w stanie szybko zastosować wybraną technikę do sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdują. To bardzo duży krok do osiągnięcia wielkiego sukcesu nie tylko w życiu zawodowym.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.