Szkolenia z obsługi klientów ubezpieczeniowych

Firmy brokerskie zajmują się obsługą ubezpieczeniową średnich i dużych firm. Praca brokerów jest na tyle specyficzna, że sprzedając swoją usługę nie jest to tylko polisa wystawiona przez zakład ubezpieczeniowy, ale także dalsza obsługa wynikająca z podpisanej umowy.

Gamma - Szkolenia z obsługi klientów ubezpieczeniowych

    Przyjmując do pracy nowych brokerów warto co jakiś czas zorganizować szkolenie, które nie będzie przeznaczone stricte dla przedstawicieli handlowych. Szkolenie z obsługi klienta korporacyjnego jest prowadzone przez niektóre firmy szkoleniowe.

    Warto żeby program zawierał takie punkty jak nawiązanie pierwszego kontaktu, umawianie się na spotkanie, pierwsze wrażenie, przygotowanie dokumentów i prezentacji usług, techniki negocjacyjne, nawiązywanie kontaktów długofalowych, obsługa na dalszym etapie współpracy. Szkolenia są niezbędne aby pracownicy zrozumieli, że broker ubezpieczeniowy to sprzedawca programu ubezpieczeniowego, ale też prawnik, gwarant ochrony ubezpieczeniowej, doradca.

    Zadowolona firma zostanie klientem na lata. Warto żeby te największe czuły się potraktowane wyjątkowo. Niektóre firmy brokerskie posiadają całe działy obsługujące jednego klienta. Pracownicy muszą być stale doszkalani z technik kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego. W tek branży najważniejsze jest budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Nieodzowne będą także szkolenia produktowe (wiele z nich jest organizowanych przez zakłady ubezpieczeń).

    Współpracuje z nami ponad stu trenerów. W ciągu jednego roku przeszkoliliśmy ponad sześć tysięcy klientów indywidualnych i ponad tysiąc klientów instytucjonalnych. Zostaliśmy firmą szkoleniową roku. Oferujemy szkolenia otwarte i zamknięte, Szkolenia HR i szkolenia administracja. Zapoznaj się z naszymi szkoleniami.

    Podsumowując, szkolenie powinno składać się z co najmniej kilku etapów podejmujących wyżej wspomniane działy kontaktu z klientem. Organizowane przez renomowaną jednostkę jest gwarancją zwiększenie realnego profesjonalizmu pracowników. Po szkoleniu pracownik firmy brokerskiej nie może mieć obaw przed prezentowaniem swojej oferty w siedzibie potencjalnego klienta.

    Z pewnością przydadzą się przykładowe scenariusze na wychodzenie z trudnych sytuacji, podejmowania negocjacji, nawiązywanie dodatkowych rozmów na tematy nieubezpieczeniowe. Podejmując z kimś współpracę chcemy mieć do tej osoby zaufanie, a czasami sama wiedza nie jest wystarczająca. Kluczowe znaczenie ma sposób jej zaprezentowania.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.