Każdy produkt, czy też usługa, aby była sprzedana musi być na nią popyt. Obecnie społeczeństwo jest konsumpcyjne co sprawia, że zakres zapotrzebowania na towary zdecydowanie się zwiększa, ale przez wolny rynek konkurencja też zdecydowanie się zwiększyła, stąd aby dotrzeć do odbiorcy trzeba stosować odpowiednie techniki sprzedaży oraz negocjacje, gdyż one pozwolą na osiągnięcie sukcesu w swojej branży.
Szkolenia negocjacje to doskonała oferta skierowana do osób, które chcą poznać mechanizmy udanej sprzedaży, czy najlepsze techniki negocjacji. Wszystkie relację muszą opierać się na szacunku i podmiotowości. Ważne jest, aby sprzedawany produkt doskonale znać. Zatem podchodząc do stołu negocjacyjnego musisz być już uzbrojony w specjalistyczną wiedzę. Na początku trzeba przygotować się do negocjacji, założyć co chce się osiągnąć, w czym pomoże przygotowanie specjalistycznego planu i strategi, które trzeba wdrażać i realizować. Dzięki uczestnictwu w kursie poznasz ramy negocjacji win-win, posiądziesz wiedzę o negocjacjach wielostronnych, czy też nawiązywaniu sojuszy, w sytuacji, gdy twoja firma idzie ku bankructwu.
Prowadząc negocjację musisz znać triki, techniki oraz taktyki, które pełnią kluczową rolę. Ale aby którąś móc zastosować należy zanalizować osobowość potencjalnego klienta, gdyż do konkretnych cech przypisane są określone taktyki. Posługując się odpowiednimi narzędziami negocjacjami zdobędziesz klientów, a także utrzymasz tych, których już masz. Debriefing w praktyce pozwoli ci na dokładne analizy, które przyczynią się do sukcesu. Komunikacja w negocjacjach powinna być oparta na perswazji, emocjach, argumentacji, a w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza także kłamstwo. Wszystkie strategie negocjacyjne czy to integratywne, czy dystrybutywne wpływają pozytywnie na budowanie relacji. Podczas szkolenia poznasz też swoje słabe i mocne strony jako negocjatora co zwiększy twoja świadomość błędów, jakie popełniałeś oraz pozwoli ci podjąć pracę nad sobą w celu ich wyeliminowania. Wszystko zrozumiesz dzięki analizie feedback.