Szkolenie dla menedżerów – zarządzanie projektami
Wielu menedżerów w celu polepszenia funkcjonowania swojej firmy decyduje się się na szkolenie z zakresu zarządzania projektami. Dobre szkolenie podniesie kompetencje uczestnikom, zwiększy efektywność przy prowadzonych projektach jak i rezultatach oraz pozwoli określić przyczyny i cele projektów, poprzez odpowiednie monitorowanie go, kontrolowanie i planowanie aż do jego zamknięcia.
Cel szkolenia
Głównym celem szkolenia z zakresu zarządzania projektami (project management szkolenia) jest poznanie jak i zrozumienie przez uczestników logiki zarządzania projektami. Wszystko opiera się na wykorzystaniu w trakcie spotkania narzędzi takich jak dokumenty projektowe. Uczestnicy są przygotowani do przyjęcia roli lidera projektu. Po ukończeniu szkolenia będą doskonale przygotowani do zarządzania projektami, rozwiną swoje kompetencje i sprawnie doprowadzą do jego realizacji.
Zarządzanie projektem
Szkolenie odpowiednio przygotuje młodych menedżerów do zarządzania zespołem. Podział jak i dopasowanie zadań do poszczególnych osób to bardzo ważna część harmonogramu projektu, z którą wiele osób ma trudności. Szkolenie jest pod tym względem uzupełnione o część warsztatową, jak i wykładową. To idealna opcja dla kierowników projektów, liderów zespołów czy członków zespołów projektowych.
Scrum Master z certyfikacją
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat Scrum i pozwala na zapoznanie się z wybranymi aspektami pracy z perspektywy Scrum Master m.in. definiowaniem postaw i wartości, jakością…Agile – zwinne zarządzanie projektami dla HR
Zarządzanie projektami Agile dla HR daje możliwość poznania metodyki odpowiadającej na nieustanną zmianę w organizacjach. Szkolenie pozwala również rozpoznać obszary organizacji, w których zwinne metodyki…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej