Szkolenie z komunikacji interpersonalnej dla szefa
Czym jest komunikacja interpersonalna? Jedyna prawidłowa odpowiedź na to pytanie brzmi – jedną z najważniejszych spraw w szybko rozwijającej się firmie. Czasami patrzymy sobie na przeróżne przedsiębiorstwa i myślimy co zdecydowało o ich sukcesie.

Czym jest komunikacja interpersonalna? Jedyna prawidłowa odpowiedź na to pytanie brzmi – jedną z najważniejszych spraw w szybko rozwijającej się firmie. Czasami patrzymy sobie na przeróżne przedsiębiorstwa i myślimy co zdecydowało o ich sukcesie. Oczywiście szczęście, dobry pomysł, trafienie na idealny moment czy znakomita reklama pozwoliły tym firmom się wybić, jednak to długofalowa praca nad efektywną komunikacją interpersonalną pozwoliły im utrzymać czołowe miejsca w rankingach.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Przejdź od teorii do praktyki. Zacznij stosować postawę asertywną w życiu zawodowym i osobistym. Zobacz: szkolenie asertywność, szkolenie z komunikacji, szkolenia po angielsku.Efektywna komunikacja interpersonalna
Dlaczego to ma takie znaczenie? Otóż warto zauważyć, że przecież komunikujemy się każdego dnia – wydając polecenia, zlecając zadania, prosząc o drobna przysługę czy też nawet zwracając się z bardzo prostymi komunikatami. Pomyślmy teraz sami – dlaczego czasem tak bardzo się staraliśmy coś świetnie wykonać? Czy to dlatego, że sami byliśmy wewnętrznie zmotywowani? Czy może z szacunku do szefa, dlatego że cenimy to, jak nas traktuje, jak się do nas zwraca?… Otóż wyjdzie na to, że dość często robimy coś dokładnie, z szacunku dla kogoś nad nami. Dlatego warto wiedzieć, w jaki sposób zwracać się do pracownika…
Szkolenia dla szefów z efektywnej komunikacji
Jednakże zaledwie niewielki ułamek procentowy to osoby, które rodzą się z naturalnymi zdolnościami przywódczymi, niemniej jednak wiele osób posiada pewne cechy liderów, które należy doszlifować pewnymi umiejętnościami, jak właśnie umiejętnością efektywnej komunikacji. Trudno jest jednakże samemu się tego nauczyć, dlatego te dobrym pomysłem jest zainwestowanie w specjalne szkolenie. Wówczas grupa specjalistów spojrzy dokładnie, gdzie leży problem oraz zaproponuje dobrane do nas techniki. Ponadto szkolenia obejmują także pewną wiedzę ogólną odnośnie różnych sposobów komunikacji. Warto w tym momencie nadmienić, że warto również inwestować w różne inne szkolenia, poprawiające naszą wiedzę na temat sposobu prezentacji, nasz wizerunek, uczące, jak wykorzystywać swoje atuty – to wszystko pośrednio też poprawia nasz poziom komunikacji.
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















