Szkolenie z komunikacji interpersonalnej w firmie

Teoretycznie każdy z nas potrafi się komunikować. W praktyce jednak komunikacja to obszar wielu narzędzi, które kształtują relacje biznesowe, porozumiewanie i efektywność. Właśnie dlatego potrzebne są szkolenia z komunikacji interpersonalnej w firmie.

     
    Teoretycznie każdy z nas potrafi się komunikować. W praktyce jednak komunikacja to obszar wielu narzędzi, które kształtują relacje biznesowe, porozumiewanie i efektywność. Właśnie dlatego potrzebne są szkolenia z komunikacji interpersonalnej w firmie.

    Co daje szkolenie?

    Warsztaty z komunikacji interpersonalnej pomogą nam zrozumieć poziomy komunikatu i wykorzystywać je. Ponadto nauczymy się zarządzać rozmową, także tą odbywaną w zespole: kontrolować jej przebieg, nadawać odpowiedni kierunek. Zagadnienie neurolingwistyki nie będzie już dłużej dla nas niejasne: szkolenie nauczy nas programować jego przekaz i odbiór. Z wszelkimi chwytami komunikacyjnymi, które podświadomie na nas wpływają będziemy potrafili sobie doskonale poradzić.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Podstawą efektywnej pracy zespołu jest skuteczna komunikacja. Poznaj zasady i narzędzia ułatwiające komunikację. Odważniej i efektywniej buduj relacje biznesowe. Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach: komunikacja w biznesie szkolenie, szkolenie z asertywności, szkolenie - motywacja.

    Ponadto szkolenie pomoże menadżerom łagodzić napięcia w firmie i budować porozumienie za pomocą słów, odpowiedniego tonu i gestów. Warto pamiętać, że komunikacja w firmie to fundament jeśli chodzi o efektywność całego zespołu. Nic więc dziwnego, że coraz więcej właścicieli przedsiębiorstw decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej w swoich firmach.
    Zwiększona efektywność

    Szkolenie z komunikacji interpersonalnej polecane jest do wszystkich osób, które pragną zwiększyć skuteczność swoich działań. Jeśli pragniemy poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w takich sytuacjach, które wcześniej wydawały nam się trudne, szkolenie jest stworzone dla nas. Dedykowane dla osób mających w firmie wpływ na wewnętrzna komunikację a także dostęp do informacji. Szkolenie idealne dla menedżerów każdego szczebla, kierowników działów komunikacji, osób zaangażowanych we wspólny projekt czy osób, które obsługują klientów.

    Cel szkolenia z komunikacji interpersonalnej

    Dzięki szkoleniu w naszej firmie nastąpi wzrost wiedzy w zakresie komunikacji. Rozwiną się także nasze umiejętności budowania jej. Poznamy narzędzia i modele, które strukturyzują komunikację w trudnych sytuacjach. Wszystko to przekłada się na zastosowanie umiejetności nabytych w trakcie szkolenia na praktykę zawodową. Rozwkit nastąpi również w naszej świadomości. Będziemy wzmacniać i usprawniać komunikację, świadomie zarządzać sobą, jak i relacjami zawodowymi w naszej firmie czy zespole.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025