Techniki sprzedaży gwarantem sukcesu firmy

Prowadzisz firmę, ale nie przynosi ona odpowiednich zysków. Przed jej założeniem dokonałeś analizy rynkowej według której występuje duże zapotrzebowanie na oferowany przez ciebie towar. Zatem prawdopodobnie popełniasz błąd, gdyż nie stosujesz technik sprzedaży, które pomogłyby ci osiągnąć sukces oraz zwiększyć dochody nawet dwukrotnie, czy trzykrotnie.

19 marca 2018
zdjęcie - Techniki sprzedaży gwarantem sukcesu firmy

 

Prowadzisz firmę, ale nie przynosi ona odpowiednich zysków. Przed jej założeniem dokonałeś analizy rynkowej według której występuje duże zapotrzebowanie na oferowany przez ciebie towar. Zatem prawdopodobnie popełniasz błąd, gdyż nie stosujesz technik sprzedaży, które pomogłyby ci osiągnąć sukces oraz zwiększyć dochody nawet dwukrotnie, czy trzykrotnie.

Przede wszystkim, aby coś sprzedawać należy to doskonale znać, więc musisz być ekspertem w znajomości swoich towarów. Zdobywając klienta nie możesz dać się zbyć, warto wtedy zadzwonić po raz kolejny i spróbować przekonać go do swojej usługi. Twój ton głosu musi być miły, stanowczy i ciepły. Warto również spróbować nawiązać relację z klientem i dostosować styl swojego mówienie, do jego.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Interesuje Cię jak skutecznie windykować należności? Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: szkolenia techniki sprzedaży, szkolenie profesjonalna obsługa klienta, szkolenia z negocjacji.

Sprzedając produkt musisz go zachwalać, być jego największym fanem, gdyż energia i optymizm są zaraźliwe. Jeżeli potencjalny klient nie jest zainteresowany poznaj powody dlaczego, staraj się jeszcze raz przeanalizować dlaczego warto zdecydować się na niego. Tutaj zastosuj dobrego i złego glinę, tzn. zwróć uwagę, że jeśli nie skorzysta z danego produktu może ponieść jeszcze większe koszty np. nie kupując odżywki do włosów może doprowadzić do ich takiego zniszczenia, że będą wypadać i wtedy wyda się kilka razy więcej na regenerację w salonie fryzjerskim. Zawsze wypunktuj cechy i zalety danego produktu i podkreśl dlaczego jest lepszy od tego oferowanego przez klientów. Nie skupiaj się na walorach technicznych, czy języku branżowym staraj się ciekawie go opisywać podkreślając płynące i widoczne korzyści. W każdej rozmowie musisz być pewny siebie, ale jednocześnie sympatyczny i otwarty. W żadnym wypadku nie możesz być arogancki, nawet w sytuacji, gdy rozmowa nie toczy się po twojej myśli. Nie pokazuj wtedy zdenerwowania, tylko zastosuj inną technikę, a wtedy sukces stoi przed tobą otworem. Pamiętaj też, że to ciężka praca i wiele praktyki.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.