Szkolenia sprzedażowe, w zależności od czasu ich trwania oraz zaawansowania poziomu wiedzy, zawierają w sobie mnóstwo tematów, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sprzedażą. Szkolenia ze sprzedaży obejmują przede wszystkim zakres wiedzy z rozwoju osobistego, rozwoju umiejętności managerskich, komunikacji, skutecznych metod sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, doskonaleniem procesów produkcyjnych oraz z dziedziny specjalistycznej. Jeśli chodzi o rozwój osobisty, tu możemy spotkać się z przykładowymi tematami takimi jak:
– jak motywować siebie i podwładnych do pracy
– czym jest autowypalnie i jak skutecznie sobie z nim poradzić
– pobudzanie kreatywności
– rozwój kompetencji.
W przypadku zakresu wiedzy z rozwoju umiejętności managerskich oraz zarządzania zasobami ludzkimi, na zdecydowanej większości szkoleń pojawiają się następujące tematy:
– coaching i mentoring
– planowanie w przedsiebiorstwie
– finansowa motywacja
– zmiana postawy u pracowników
– kontrola efektywności pracy
– szeroko rozumiane zarządzanie projektami, informacją, innowacyjnością, procesowe, zarządzanie ryzykiem, wiekiem oraz zespołem
– czym jest delegowanie
– jak motywować i oceniać pracowników.
Specjalistyczna wiedza na szkoleniach sprzedażowych przeznaczona jest jedynie dla tych zaawansowanych pod względem poziomu wiedzy szkoleń. Tu spotkamy się z przykładową tematyką, taką jak:
– podstawowe informacje odnośnie obsługi programów takich jak Adobe Photoshop, AutoCad czy Corel Draw
– ocena ryzyka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
– praktyczne zastosowanie pakietu Office.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Doskonalenie produkcji to zakres tematyczny, pojawiający się zdecydowanie najrzadziej, na szkoleniach odnoszących się do szeroko rozumianej sprzedaży, Jeżeli jednak i ten zakres tematyczny pojawiaj się w programie szkolenia, przykładowa tematyka wygląda następująco:
– czym jest Lean Manufacturing
– filozofia Kaizen
– jak wygląda mapowanie strumieniem wartości VSM
– ISO/TS 16949, ISO 14001, ISO 3843
– zarządzanie łańcuchem dostaw.