Trudny pracownik? Szkolenia menadżerskie nauczą, jak sobie radzić
Nie należy obawiać się awansu jedynie dlatego, że w pewnych aspektach może być trudniej. Bycia menadżerem można się nauczyć. W firmie może pojawić się trudny pracownik, jednak nie będzie to problemem dla kogoś, kto wie, jak działać. Praca menadżera to przede wszystkim kontakt z ludźmi. Współpraca z niektórymi osobami bywa trudna, a ich postępowanie może szkodzić firmie i niszczyć dobre relacje w niej.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak wyrażać swoje zdanie odważnie, spokojnie i bez lęku ? Jak komunikować swoje emocje w sposób który nie narusza terytorium drugiej osoby? Jak zachować się w sytuacji konfliktowej? Zapraszamy do udziału w szkoleniach z asertywności i komunikacji interpersonalnej. Zobacz również szkolenia z rozwoju osobistego.
Celem szkoleń jest nauczenie, jak rozpoznać trudnego pracownika i jak sobie z nim radzić. Chodzi o to, by taka osoba zaczęła działać inaczej. Efektem uczestniczenia w nich jest także mniejszy stres w kontakcie z trudnymi osobami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Wybierz ścieżki rozwiązań, oferujące specjalistyczne rozwiązania i szkolenia w branży IT, efektywne ścieżki rozwoju menadżerów, testy talentów oraz praktyczne rozwiązania dla zakładów produkcyjnych:Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















