Word - Automatyczny spis treści

Spis treści umożliwia czytelnikom szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Program Microsoft Word ma wbudowaną opcję tworzenia spisu treści, który aktualizuje się przy każdej zmianie w treści dokumentu.

2 sierpnia 2019
zdjęcie - Word - Automatyczny spis treści

 

Word - Automatyczny spis treści

Spis treści umożliwia czytelnikom szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Program Microsoft Word ma wbudowaną opcję tworzenia spisu treści, który aktualizuje się przy każdej zmianie w treści dokumentu.

Najprostszym sposobem na stworzenie automatycznego spisu treści jest użycie w tekście nagłówków za pomocą funkcji Style.

Oto jak stworzyć automatyczny spis treści:

  • Kliknij tytuł, który chcesz umieścić w spisie treści i nadaj mu styl nagłówka. Aby to zrobić, z zakładki Narzędzia główne, z karty Style wybierz Nagłówek 1 dla głównego nagłówka bądź Nagłówek 2/3 dla podtytułów.
  • Kliknij miejsce, w którym chcesz umieścić spis treści.
  • Przejdź na kartę Odwołania, kliknij opcję Spis treści i wybierz Spis automatyczny 1 bądź Spis automatyczny 2.

Przykład użycia:

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.

Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Funkcja DNI jest przydatna gdy chcemy poznać liczbę dni pomiędzy dwiema datami.

Adresowanie komórek to nic innego jak odwoływanie się do nich w celu skorzystania ze znajdujących się w nich danych. Program Excel daje nam możliwość odwoływania się zarówno do komórek z bieżącego arkusza jak i tych z innych arkuszy/plików.

Funkcja LICZ.JEŻELI ma za zadanie zliczyć komórki, które spełniają określone warunki. Funkcja ta jest przydatna przy wszelkiego rodzaju listach i raportach gdzie konkretne dane powtarzają się.

Czasem zdarza się, że wprowadzane przez nas do arkusza liczby zaczynają się od 0. Niestety program domyślnie usuwa początkowe zera. Na szczęście są sposoby by poradzić sobie z tym problemem.

Przekreślanie komórek jest przydatne m.in. w tabelach, w których mamy puste komórki. Puste komórki sprawiają, że arkusz wygląda na niekompletny. Przekreślenie komórek sprawi, że arkusz będzie wyglądał bardziej profesjonalnie.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.