Word – Interlinia
Interlinia jest to odstęp pomiędzy kolejnymi wierszami tekstu. Opcja ta jest najczęściej używana w celu poprawy czytelności bądź wyróżnienia konkretnego fragmentu tekstu.

Word – Interlinia
Interlinia jest to odstęp pomiędzy kolejnymi wierszami tekstu. Opcja ta jest najczęściej używana w celu poprawy czytelności danego akapitu bądź wyróżnienia konkretnego fragmentu tekstu.
Jak ustawić interlinię (odstępy między wierszami) w wordzie?
- W zakładce Narzędzia główne, w grupie Akapit wybierz opcję Interlinia i odstępy między akapitami (ikona z pionowymi strzałkami)
- Po rozwinięciu się listy możemy wybrać odstęp o pomiędzy kolejnymi wierszami bądź akapitami tekstu i dostosować jego rozmiar
Przykład użycia:

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy. Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
MS Word zaawansowany
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby…MS Word średnio zaawansowany
Szkolenie MS Word – Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















