Interlinia jest to odstęp pomiędzy kolejnymi wierszami tekstu. Opcja ta jest najczęściej używana w celu poprawy czytelności bądź wyróżnienia konkretnego fragmentu tekstu.
Interlinia jest to odstęp pomiędzy kolejnymi wierszami tekstu. Opcja ta jest najczęściej używana w celu poprawy czytelności danego akapitu bądź wyróżnienia konkretnego fragmentu tekstu.
Jak ustawić interlinię (odstępy między wierszami) w wordzie?
W zakładce Narzędzia główne, w grupie Akapit wybierz opcję Interlinia i odstępy między akapitami (ikona z pionowymi strzałkami)
Po rozwinięciu się listy możemy wybrać odstęp o pomiędzy kolejnymi wierszami bądź akapitami tekstu i dostosować jego rozmiar
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Spis treści umożliwia czytelnikom szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Program Microsoft Word ma wbudowaną opcję tworzenia spisu treści, który aktualizuje się przy każdej zmianie w treści dokumentu.
Adresowanie komórek to nic innego jak odwoływanie się do nich w celu skorzystania ze znajdujących się w nich danych. Program Excel daje nam możliwość odwoływania się zarówno do komórek z bieżącego arkusza jak i tych z innych arkuszy/plików.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.
Ważne. Strona wykorzystuje pliki cookies! Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Swojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Monitorujemy Państwa aktywność w celach statystycznych oraz dopasowania strony do Państwa potrzeb. Pełna informacja znajduje się na podstronie. Polityka prywatności