Word – Tekst na kolumny
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.

Word – Tekst na kolumny
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.
W jaki sposób można podzielić tekst na kolumny?
- Przejdź do zakładki Układ i z kategorii Ustawienia strony wybierz Kolumny
- Z rozwiniętej listy wybierz interesująca cię ilość kolumn
Możemy także dostosować kolumny wg. własnych potrzeb.
- Aby to zrobić, należy powtórzyć pierwszy krok i w opcji Kolumny wybrać Więcej kolumn.
- Pojawi się okienko, w którym możemy wybrać ilość kolumn, ich szerokość oraz rozmiar odstępów pomiędzy nimi.
Przykład użycia:

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy. Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
MS Word zaawansowany
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby…MS Outlook - Efektywna organizacja pracy
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat efektywnej pracy w programie MS Outlook 2013. NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















